اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد:

بسیجیان ما آماده‌تر از گذشته هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گفت: دشمنان بدانند که امروز بسیجیان ایران اسلامی آماده‌تر از گذشته هستند.

بسیجیان ما آماده‌تر از گذشته هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علی پناه‌سیفی ظهر امروز در مراسم پرفیض زیارت عاشورا در مسجد مجتمع دانشگاهی امام خمینی(ره) بروجرد به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سپاه ناحیه بروجرد پرداخت و گفت: 80 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی، هفته بسیج در بروجرد برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های هفته بسیج از امروز در دو بخش عمومی و اختصاصی در بروجرد برگزار می‌شود. 
سیفی اظهار داشت: شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در بروجرد تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری چهارمین یادواره شهدای زن در بروجرد، همایش بزرگ پیاده روی و افتتاح پروژه‌های عمرانی است.
فرمانده سپاه ناحیه بروجرد در ادامه طی سخنانی تلاش و مجاهدت‌های علمی، تحقیقاتی دانشمندان و محققان بسیجی را در راه اعتلای ایران اسلامی ستود و آن را با مجاهدات و رشادت‌های بسیجیان دوران جنگ تحمیلی قابل مقایسه دانست.
وی سپس به مقالات و پروژه‌های تحقیقاتی دانشمندان و محققان ایرانی که در نشریات معتبر بین‌المللی منتشر می‌شوند اشاره کرد و انتشار مقالات و پروژه‌های تحقیقاتی رئیس واحد بروجرد را در کشورهای صاحب نام دنیا، مایه افتخار و مباهات دانست.
لازم به ذکر است، احمد سیف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد به عنوان محقق برتر نانوتکنولوژی کشور و پژوهشگر نمونه منطقه 5 در سال 88 انتخاب شده‌اند و تاکنون31 مقاله ISI  در کشورهای آمریکا، آلمان، انگلستان، هلند و.. از وی چاپ شده است.
مراسم پرفیض زیارت عاشورا امروز هم‌زمان با آغاز هفته بسیج، با حضور رئیس و معاونان دانشگاه آزاد واحد بروجرد، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد، مسئولان بسیج ادارات، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و پایگاه‌های اداری و کارگری و اصناف و مدیران ادارات و جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه، در مسجد مجتمع دانشگاهی امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول