اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

جمهوری اسلامی مولود تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با گرامیداشت هفته بسیج گفت:‌ جمهوری اسلامی مولود تفکر بسیجی است.

جمهوری اسلامی مولود تفکر بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی با بیان اینکه باید همواره بسیج زنده نگاه داشته و گرامی داشته شود، اظهار داشت: این فرهنگ در تفکر و رویکردهای مدیران و کارکنان مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: با تفکر بسیجی بود که انقلاب ما پیشرفت کرد و اکنون در جای جای دنیا این تفکر فراگیر شده است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه ضامن حفظ انقلاب تفکر بسیجی بوده است، افزود: در دوران دفاع مقدس در قالب بسیج، با الهام از آیات جهاد، به مقابله با متجاوزین بپا خاستند و به دفاع از تمامیت ارضی کشور و حریم دین پرداختند همان‌گونه که مهاجرین و انصار در عصر پیامبر به جهاد پرداختند.
وی با اشاره به ضرورت حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌ها در مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: در این راستا مدیران دستگاه‌ها برای اعزام کارکنان به این مناطق در قالب کاروان‌ها برنامه‌ریزی کنند.
شفقت همچنین بر پیگیری و راه اندازی حسینیه عاشقان در بجنورد تاکید کرد و گفت: این حسینیه که محل گردهمایی بسیجیان حزب‌اللهی بوده در سایر استان‌ها احداث شده است.
وی از فرماندار بجنورد خواست تا با مشارکت سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی زمینه‌های راه‌اندازی این حسینیه را در بجنورد فراهم کند.
استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: در سایر شهرستان‌ها نیز این حسینیه با پیگیری‌های فرمانداری و سپاه ایجاد شود.
وی همچنین کسب رتبه ششم کشوری کنکور سراسری در سرجمع آزمون‌های سراسری توسط دانش‌آموزان این استان در سال جاری را برشمرد و از تمام دست‌اندرکاران این موفقیت قدردانی کرد.
شفقت همچنین با اشاره به ضرورت اعلام میزان پیشرفت مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان از مدیران دستگاه‌ها خواست تا در فرصت مانده آمار مربوط به میزان پیشرفت این مصوبات و طرح‌ها را در سایت معاونت برنامه ریزی ثبت کنند.
وی موفقیت استان در سرشماری نفوس و مسکن را حاصل مشارکت مردم و آمارگیران عنوان کرد و گفت: این طرح با وجود برودت هوا در استان سه روز زودتر از سایر استان‌ها به اتمام رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول