اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر:

بسیجی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر بسیجی را حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب یاد کرد.

بسیجی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام علیرضا فقیهی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با ماه محرم الحرام و بیداری اسلامی در جهان اسلام مقارن شده است، بیان داشت: رسالت بسیج سنگین‌تر شده تا برنامه‌های هفته بسیج باشکوه‌تر از قبل برگزار شود.
وی اظهار داشت: بعد از گذشت 32 سال از تشکیل بسیج، درک شده است که هرجا فرهنگ و تفکر بسیج باشد آن کارها به سرانجام می‌رسد.
فقیهی ادامه داد: بسیج در هر حوزه اعم از اقتصادی، علمی، فرهنگی و عمرانی ورود پیدا کرده است به دلیل دارا بودن تعهد، عشق و خلوص موانع را یکی پس از دیگری پشت سرگذاشته و کار را به انجام می‌رساند.
وی تصریح کرد: اگر امروز کشور در مسائل علمی پیشرفت کرده و به مرز علوم مختلفی چون سلول بنیادی، هسته‌ای و هوا فضا رسیده است مدیریت حاکم بر این حیطه‌های علمی و پژوهشی توام با تفکر و فرهنگ بسیجی بوده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نوشهر خاطرنشان کرد: در این هفته باید مدیریت و فرهنگ بسیجی را به جامعه منتقل کنیم.
وی بسیجی را انسان‌هایی پاک، باصفا و صمیمیت، شجاع ، بزرگوار، باایمان و اخلاص و تقوای لازم عنوان کرد و گفت: کسانی که این ویژگی‌ها را نداشته باشند تنها نام بسیج را به یدک می‌کشند.
فقیهی در ادامه بیان داشت: سپاه پاسداران با اجرای طرح‌های خوب و متنوع سعی در رساندن بسیجیان به این ویژگی‌ها دارد زیرا بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم وجود این بسیجیان است.
وی افزود: اجرای درست طرح صالحین بهترین راه برای جلوگیری از تهدیدات دشمنان و پرورش نیروی مخلص برای مدیریت کشور است.
فقیهی اذعان داشت: اگر نظام تاکنون توانسته با هجمه سنگین دشمنان مقابله کند به‌خاطر این است که این ملت از پشتوانه‌ای عقیدتی برخوردار است بنابراین نمایندگی ولی فقیه در این هفته برنامه‌های خاصی در این راستا تدارک دیده است.
وی دوره دو روزه تربیت و تعالی بسیج، ده‌ها نشست سیاسی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های زیر پوشش آنها، افتتاح پایگاه مقاومت روحانیت شهرستان نوشهر، کلاس مشاوره خانواده با گرایش تربیت فرزندان و گردهمایی‌های سیاسی را از مهم‌ترین برنامه‌های این دفتر در هفته بسیج عنوان کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول