اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رامسر:

بسیج خدشه‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر گفت: هرچند دشمنان در طول 32 سال از عمر پربرکت بسیج تلاش کرده و همواره توطئه‌ها و کارشکنی‌های مختلفی داشته‌اند، اما هرگز نتوانستند به هویت اصلی بسیج و برنامه‌های آن خدشه‌ای وارد کنند.

بسیج خدشه‌ناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی بعدازظهر امروز در نخستین روز از هفته بسیج در جمع نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران ارشد، روسای دستگاه‌های اجرایی و ادارات و نهادها در محل سپاه ناحیه بیان داشت: از آنجایی که پایه‌گذار بسیج امام راحل است و با تکیه بر منویات دین اسلام به منظور خدمت به مردم و صیانت از ارزش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی این نهاد ملی را تشکیل دادند، هرچند دشمنان در طول 32 سال از عمر پربرکت آن تلاش کرده و همواره توطئه‌ها و کارشکنی‌های مختلفی داشته‌اند، اما هرگز نتوانستند به هویت اصلی بسیج و برنامه‌های آن خدشه‌ای وارد کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نسل امروز مدیون خون شهدای انقلاب و بسیجیان مخلص است، ابراز داشت: در طول هفته بسیج تلاش می‌شود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانفشانی‌های آنان مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور مردم و مسئولان را انجام دهیم.
حمیدی در ادامه اضافه کرد: روز پنج آذر یک روز به یادماندنی در تاریخ ایران اسلامی است که همواره به ما در چنین روزی به یاد امام راحل و افتخارات انقلاب افتاده، چراکه روز پنج آذر روز احیاکننده نظام انقلاب اسلامی است و در این چند روز بنا داریم با همکاری بسیج ادارات و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان حماسه دیگری را با تجدید میثاق و بیعت با امام و شهدا خلق خواهیم کرد.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر در ادامه اذعان داشت: لازمه موفقیت روز افزون بسیج و تفکر بسیجی و ندای دلنشین بسیجی تنها در گرو همدلی و کمک‌های معنوی تک تک مردم و مدیران است که چنین شود، بسیج با قدرت در صحنه خواهد بود و پیروز میدان‌های مختلف برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول