اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

نخبگان بسیجی در شهرکرد تجلیل می‏شوند

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سومین ‏جشنواره جهادگران علم و فناوری و همایش تجلیل از نخبگان بسیجی در شهرکرد برگزار می‎شود.

نخبگان بسیجی در شهرکرد تجلیل می‏شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول سازمان علمی پژوهشی سپاه قمر بنی هاشم(ع) بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان شهرکرد، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: در راستای تحقق مطالبات هوشمندانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی و حرکت همه جانبه و جهادی در مسیر تولید علم و جنبش نرم افزاری، سومین جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج در شهرکرد برگزار می‌شود.
مهراب شفیعی افزود: تقدیر از جهادگران عرصه علم و فناوری در راستای فتح قله‌های تعالی و بالندگی و وصول به مقاصد عالی علمی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.
وی با بیان اینکه این همایش چهارشنبه دوم آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: ‌در این روز از نخبگان، ممتازین و اندیش‌ورزان بسیج اساتید، دانشجویی، دانش‌آموزی و فرهنگیان، بسیج جامعه پزشکی، هنرمندان، حقوق‌دانان و طلاب تقدیر می‌شود.
مسئول سازمان علمی پژوهشی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با تبریک فرارسیدن سالگرد تشکیل بسیج، امنیت، سربلندی، عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مرهون تلاش بسیجیان دلاور دانست و گفت: امروز هر کجای جهان صدای آزادی‌خواهی شنیده می‌شود برگرفته از حرکت امام خمینی (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و مجاهدت بسیجیان است.
وی انقلاب اسلامی را کانون بیداری جهان اسلام دانست و افزود: استکبار جهانی با انواع توطئه‌های شوم خود به دنبال نابودی انقلاب اسلامی و ممانعت از حرکت رو به جلو و بیدار‌کننده انقلاب است.
شفیعی با اشاره به دشمنی‌های استکبار در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اظهار داشت: دشمن یک روز با جنگ سخت و نیمه‌سخت به دنبال از پای در آوردن نظام اسلامی ایران بود ولی با جانفشانی رزمندگان اسلام نتوانست به اهداف خود برسد و ناچار راه‌های دیگری را برگزیده است.
وی افزود: امروز دشمن با جنگ نرم به دنبال نابودی این نظام الهی است و در این راه هم از هیچ گونه اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ سومین‏جشنواره جهادگران علم و فناوری و همایش تجلیل از نخبگان بسیجی چهارشنبه دوم آذرماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول