اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی لرستان:

تابلوهای راهنمای گردشگران در لرستان نصب شده است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: تابلوهای راهنمای گردشگران ویژه آثار تاریخی و طبیعی در لرستان نصب شده است.

تابلوهای راهنمای گردشگران در لرستان نصب شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از نصب 30 عدد تابلوی راهنمای ویژه آثار تاریخی و طبیعی برای راهنمایی بهتر گردشگران در استان خبر داد و گفت: به همین منظور کار نصب این تابلوها از هفته جاری آغاز و تاکنون 80 درصد تابلوهای راهنمای مسافران و گردشگران در استان نصب شده است.
عزیزی یادآورشد: برای نصب تابلوها بیش از 300 میلیون ریال اعتبار هزینه شد، که تنها در نقاطی که ضرورت نصب این تابلوها بیشتر بود، کار نصب تابلوهای راهنمای گردشگران انجام شده است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در ادامه گفت: برای نصب این تابلوها به ویژه در مسیر آزادراه خرم‌آباد به پل‌زال مکاتبات فراوانی صورت گرفت که متأسفانه از اردیبهشت سال جاری تاکنون اجازه این فعالیت به میراث فرهنگی داده نشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان در میانه جدول از نظر گردشگری قرار دارد، افزود: به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف اکنون استان از این نظر فاصله زیادی تا حد مطلوب دارد.
عزیزی با اشاره به اینکه اکنون صنعت گردشگری لرستان به توجه به شرایط موجود منطقه در وضعیت مناسبی قرار دارد، گفت: در ستاد تسهیلات نوروزی تابستان سال جاری آمار اقامت در هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، امکان‌پذیرایی و مهمانپذیرهای استان 10,5 درصد رشد داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه باید برای توسعه گردشگری زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد، گفت: کمبود اعتبار جهت تبلیغات یکی از مشکلات عمده در این زمینه است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول