اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد صورت گرفت؛

کسب 5 مقام برتر توسط میراث فرهنگی خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: انجمن‌های تحت نظارت این اداره‌کل در نمایشگاه سراج (نمایشگاه سازمان‌های مردم نهاد) موفق به کسب پنج مقام برتر شدند.

کسب 5 مقام برتر توسط میراث فرهنگی خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سیدمحمد جواد انوشه اظهار داشت: در نمایشگاه سراج که به همت استانداری خراسان رضوی در محل همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، پنج انجمن از مجموعه انجمن‌های دوستداران میراث فرهنگی تحت نظارت این اداره‌کل موفق به کسب مقام در این نمایشگاه شدند.
انوشه با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه که شامل 120غرفه بود آشنایی با توانایی سازمان‌های مردم نهاد و واگذاری برخی از امور حمایتی به آنها تعریف شده بود.
وی خاطر نشان کرد: انجمن میراث فرهنگی روستای سنو، انجمن کهن دیار پارسه، انجمن ملی گردشگری،انجمن ایرانیان و انجمن کودکان پارس در این نمایشگاه شرکت کردند.
انوشه گفت: در حال حاضر بیش از 800 انجمن حامی میراث فرهنگی در زمینه حفظ آثار تاریخی، سنت‌ها و بازی‌های محلی و معرفی جاذبه‌های گردشگری در سطح استان خراسان مشغول فعالیت هستند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول