اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمانشاه:

سایت اینترنتی کتابخانه میراث فرهنگی کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: سایت اینترنتی کتابخانه میراث فرهنگی کرمانشاه تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

سایت اینترنتی کتابخانه میراث فرهنگی کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
شهلا جواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کتابخانه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه یکی از فعال‌ترین کتابخانه های سطح ادارات استان است.
وی افزود: این کتابخانه دارای 7 هزار جلد کتاب تخصصی در زمینه‌های مختلف نظیر معماری، باستان‌شناسی، تاریخ، تاریخ اسلام، هنر، علوم اجتماعی و نشریات تخصصی مربوط به رشته‌های مختلف علوم انسانی و اجتماعی است.
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: مراجعه کنندگان این کتابخانه اغلب از اقشار فرهیخته جامعه نظیر اساتید دانشگاه، دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های مرتبط هستند.
این مسئول ادامه داد: روزانه به طور متوسط بیش از 50 نفر از این کتابخانه استفاده می‌کنند که این امر نشان از با اهمیت بودن کتابخانه‌های این مرکز دارد.
جواهری گفت: تا پایان امسال اطلاعات مربوط  کتاب‌شناسی کتاب‌های موجودی در آرشیو این مرکز با استفاده از کتابخانه دیجیتال بر روی سایت اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی استان قرار خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در پایان اذعان داشت: این کار باعث خواهد شد اطلاعات موجود در کتابخانه مرکز قابل استفاده برای همه کاربران شود و به راحتی بتوانند به اطلاعات خواسته شده خود دسترسی پیدا کنند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول