اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد:

فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری نماز ظهر عاشورا

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه نماز ظهر عاشورا اندیشیده شده است.

فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری نماز ظهر عاشورا
سعید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در واقعه عاشورا نماز موجب پیوند عمیق حر با امام حسین (ع) شد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته اقامه نماز ظهر با حضور 10 هزار نفر پیش‌بینی شده بود، خاطرنشان کرد: حضور 30 هزار نفر در نماز سال گذشته بیانگر عظمت و شکوه نماز ظهر عاشورا است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه برپا داشتن نماز یکی از بهترین شیوه‌های اثبات وفاداری و عشق به امام حسین (ع) محسوب می‌شود، اضافه کرد: فقط 30 مسجد در زنجان وجود دارد، که در آن نماز صبح برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه نسبت به احیای نماز صبح در استان زنجان باید گام های موثری برداشت، ادامه داد: امام حسین (ع) به نماز حتی در روز عاشورا اهمیت ویژه‌ای قائل بودند.
ناصری با اشاره به اینکه پرداختن به نماز در جامعه امروز کم رنگ شده است، عنوان کرد: باید در راستای ترویج اهمیت نماز فرهنگ‌سازی شود.
وی به مراسم تعزیه‌خوانی شهر ارمغانخانه اشاره کرد و گفت: مراسم عزاداری حسینی در نقاط مختلف استان زنجان با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی به منظور تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا و تبیین دین اسلام اقدام نماید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول