اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای ورزش اردکان تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و امور جوانان اردکان از تاسیس شورای ورزش در این شهرستان خبر داد و گفت: این شورا سیاست‌گذاری و نظارت بر ورزش شهرستان را عهده‌دار خواهد شد.

شورای ورزش اردکان تاسیس می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، هدایت‌الله شرف‌الدین ظهر امروز در حاشیه نشست بررسی مشکلات ورزش شهرستان اردکان در دفتر نماینده مردم اردکان با حضور جمعی از رؤسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و فعالان حوزه ورزش اردکان اظهار داشت: در سه سال اخیر اعتبارات قابل توجهی با پیگیری‌های نماینده مردم اردکان به ورزش شهرستان اختصاص یافته است.
وی با اشاره به گلایه‌ها و اعتراضات رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان اردکان در مورد برخی ناهماهنگی‌ها در توزیع این اعتبارات خاطرنشان کرد: در نشستی که با حضور نماینده مردم اردکان، سرپرست شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه ورزش شهرستان برگزار شد، مشکلات رشته‌های ورزشی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شرف‌الدین از تاسیس شورای ورزش شهرستان خبر داد و بیان کرد: این شورای مهم کار سیاست‌گذاری‌های کلی حوزه ورزش شهرستان را انجام خواهد داد.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان اردکان افزود: شورای ورزش شهرستان در مورد نحوه توزیع و تقسیم اعتبارات خارج از اعتبارات جاری تربیت بدنی بین هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی تصمیم‌گیری خواهد کرد.
شرف‌الدین نظارت لازم بر نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اعطایی به هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی را از دیگر وظایف این شورا عنوان کرد و یادآور شد: بازرسان این شورا بر عملکرد و نحوه اجرای برنامه‌های ارائه شده توسط افراد و هیئت‌ها نظارت دقیق خواهند داشت.
وی تاسیس شورای ورزش را یکی از مهم‌ترین مصوبات ورزشی چند سال اخیر در حوزه ورزش شهرستان دانست و ادامه داد: اعتبارات سال آینده نیز بر اساس عملکرد و موفقیت‌های کسب شده هیئت‌ها در مسابقات استانی و کشوری همچنین میزان جذب ورزشکاران جدید کاهش یا افزایش خواهد یافت.
شرف‌الدین با بیان اینکه افراد فعال در حوزه ورزش شهرستان از این پس باید در ارتباط مستقیم با شورا فعالیت کنند، عنوان کرد: از این پس اعتبارات شهرستان خارج از کانال شورا به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی تعلق نخواهد گرفت.
وی تایید شورا را لازمه فعالیت این افراد دانست و تاکید کرد: با مشاوره و نظر اعضای شورای ورزش کمک هزینه و حمایت‌های مالی امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم اردکان، شهردار و ... به هیئت‌ها و افراد فعال در حوزه ورزش شهرستان تعلق می‌گیرد.
شرف‌الدین با اشاره به اتفاق نظر مسئولان شهرستان در این زمینه بیان کرد: با این کار هم اعتبارات به صورت هدفمند، بهینه و کارشناسی شده به افراد و هیئت‌ها تعلق می‌گیرد و هم نظارت کافی بر نتیجه کار آنان صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول