اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار:

بانوان فریدونکنار در 2 رشته ورزشی قهرمان کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از کسب قهرمانی بانوان این شهرستان در مسابقات طناب‌کشی و فوتبال کشور خبر داد.

بانوان فریدونکنار در 2 رشته ورزشی قهرمان کشور شدند
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: ورزش در روستاهای شهرستان فریدونکنار توسعه خوبی داشته و به‌زودی طرح ضربتی برای توسعه ورزش روستاها اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از ورزش روستاها دولت نهم و دهم اقدام به اجرای طرح ضربتی آماده‌سازی زمین‌های ورزشی کردیم.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، در این شهرستان تاکنون زمین ورزشی در روستاهای بزرگ بیشه محله، کاردگر محله، بنه کنار در اجرای طرح مذکور آماده‌سازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
این مسئول ادامه داد: به‌زودی زمین‌های ورزشی روستای اسلام آباد، فیروزآباد و نوایی محله علیا که دارای زمین مناسب برای اجرای طرح هستند در اجرای طرح ضربتی به آماده‌سازی آن اقدام می‌شود.
قدیمی تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌ای که اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار در اجرای آن کاملا موفق بوده حمایت و پیگیری از ورزش روستا است که آیین پهلوانی را در کنار ورزش قهرمانی تجربه کردند.
وی بیان داشت: حسین‌آباد از دو سال گذشته جایگاه‌اش بسیار خوب بود که تیم فوتبال‌اش در مسابقات قهرمانی کشور مقام اول را کسب کرد و در طناب‌کشی بانوان قهرمان کشور ارائه کرد و البته در والیبال و فوتسال هم فعالیت دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار اذعان داشت: در هر رشته ورزشی در درجه اول باید مدیریت خوب و سرمایه‌گذاری در آن رشته صورت گیرد که در منطقه با جدیت به‌آن عمل می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول