اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان خواستار شد:

اختصاص اعتبار به مجموعه ورزشی شهیدبقایی در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان خواستار اختصاص اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی به‌منظور اتمام مراحل ساخت و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی شهیدبقایی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار به مجموعه ورزشی شهیدبقایی در بهبهان
غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‎و‎‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهیدبقایی بهبهان از سال‎ها قبل مراحل ساخت آن آغاز شده اما تاکنون به دلیل کمبود اعتبارهایی که داشته به بهره‎برداری نرسیده است.
وی افزود: این مجموعه که شامل بخش‎های مختلفی از جمله سالن استاندارد، زمین چمن و مهمان‎سراست می‎تواند نقش مؤثری در رفع نیازهای مردم بهبهان در خصوص فضاهای ورزشی داشته باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان تصریح کرد: در حال حاضر نیز این مجموعه برای اتمام مراحل ساخت و رسیدن به مرحله بهره‌برداری به یک‎میلیارد و 500 میلیون تومان دیگر نیاز داشته که تلاش‎های ما تا به امروز به نتیجه نرسیده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون به مسئولان محلی، استانی و حتی کشوری مشکلات خود را ارسال کرده‌ایم اما هنوز نیازهای مالی این مجموعه رفع نشده و به مرحله استفاده و بهره‎برداری نرسیده است.
اسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر بهبهان، تیم هندبالی در لیگ برتر دارد که به دلیل نبود سالن استاندارد و مناسب مجبور است بازی‎های خود را در سالن علی‎ابن‎ابیطالب(ع) برگزار کند و از نعمت تماشاگر پرشور محروم است.
وی بیان کرد: ظرفیت سالن ‎علی‎ابن‎ابیطالب(ع) در حالت بسیار فشرده کمتر از یک‎هزار نفر است در صورتی که سالن شهید بقایی به راحتی دو‎هزار نفر را در خود جای داده و دارای استانداردهای فراوان دیگری نیز است.
رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان با تأکید دوباره بر اهمیت ساخت و بهره‌برداری ‎هر چه سریع‌تر از این مجموعه ورزشی گفت: با بهره‎برداری از این مجموعه ورزشی بخشی از نیازهای بهبهان در خصوص فضاهای ورزشی تأمین شده و همه شهرستان بهبهان از آن بهره برده و استفاده خواهند کرد.
وی ادامه داد: توجه به امر ورزش در مناطق می‌تواند جوانان را به سوی اهداف عالی تربیتی سوق دهد.
اسماعیلی گفت: امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر مسئولان استانی به‌زودی شاهد بهره‌برداری و به مراتب تقویت پایه‌های ورزش در منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول