اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

ورزش همگانی برای مانور‌های امدادی ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: در هنگام وقوع حوادث مترقبه، تمام مردم باید از آمادگی لازم برخوردار باشند که این آمادگی بدون روی آوردن به ورزش‌های همگانی امکان‌پذیر نیست.

ورزش همگانی برای مانور‌های امدادی ضروری است
علیرضا ذاکر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اصفهان جانشین تهران در امر شناسایی بحران شناخته شده است و در صورتی که برای تهران حادثه ناخوشایندی از نظر بحران به وجود آید و نتواند عکس‌العمل مثبتی نیز به خرج دهد، در آن صورت اصفهان مدیریت این شرایط را بر عهده می‌گیرد.
وی با بیان اینکه پنجشنبه شب در اردستان مانور آماده کردن نیروهای استان را برای رویارویی با بحران پیش رو داریم، تاکید کرد: این مانور در تاریخ ایران بی‌نظر است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه استانداری اصفهان شرایط بسیار قوی و خوبی را برای رویارویی با بحران‌ها و مدیریت احتمالی خود در آینده به وجود آورده است، اظهار داشت: در تمام شرایط بحرانی علاوه بر مسئولان استانی، عموم مردم نیز باید از آمادگی جسمی لازم برخوردار باشند که این مقوله غیر از روی آوردن جدی مردم به سوی ورزش‌های همگانی امکان‌پذیر نیست.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به مراکز آلاینده‌ای که دور تا دور شهر اصفهان را فرا گرفته است کرد و افزود: چنین مراکزی در گذشته بدون برنامه ریزی صحیح، اطراف شهر اصفهان را فرا گرفته است که باید با جدیت تمام امروز، از هر فرصتی برای کاهش خسارات وارده از این مراکز استفاده کنیم.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر بالاترین مرگ و میر‌ها در استان اصفهان مربوط به بیماری‌های قلبی است، اضافه کرد: با برنامه ریزی دلسوزانه برای توسعه ورزش‌های همگانی، می‌توانیم از هزینه‌های خرج شده در مراکز درمانی جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول