اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل‏محمد (عج) استان سمنان خبر داد:

برگزاری 2 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: به مناسبت هفته بسیج، 2 هزار عنوان برنامه در استان سمنان برگزار می‏شود.

برگزاری 2 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: بیداری اسلامی که امروز در منطقه به وجود آمده و شعار عدالت‏خواهی که در جهان بلند شده، نویددهنده این است که مردم تشنه عدالت و منتظر یک منجی هستند تا آنها را نجات دهد.
وی اضافه کرد: شعار جنبش وال‏استریت آمریکا این است که 99 درصد مردم تحت ظلم و تنها یک درصد آنها جزو سرمایه‏داران هستند که بر سایر افراد حکومت می‏کنند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: تاکنون با زرق و برقی که کشورهای اروپایی از خود نمایان می‏کردند، طوری جلوه دادند که انگار مشکلی وجود ندارد اما امروز که مردم به پا خاستند مشخص شد که مردم آنها تحت بی‏عدالتی زندگی می‏کنند.
استادحسینی افزود: هر چند که بلندگوهای استکباری در دستان سران آمریکایی‏ها و صهیونیست‏هاست و نمی‏گذارند که ندای مظلومیت مردم به گوش برسد اما همان قدر هم که شنیده شده، نشانگر این است که بی‏عدالتی به اوج رسیده است.
وی همچنین با اشاره به شکل‏گیری بسیج در ایران به فرمان امام خمینی (ره) تاکید کرد: بسیج توانست تمام توطئه‏هایی که توسط دشمنان علیه نظام شکل گرفت را به لطف خداوند متعال خنثی کند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: همچنین هنگامی که پای بسیج به میدان‏های رزم و جنگ باز شد و نخستین عملیات را آغاز کرد، عملیات‏های بعدی هم کلید خورد همانند عملیات بیت‏المقدس که در آن خرمشهر آزاد شد و این نشان می‏دهد، بسیج می‏تواند کارساز باشد و گره جنگ را باز کند.
استادحسینی اضافه کرد: اگر بسیج در کنار ارتش و سپاه نبود، مسلما این عزت و پایمردی را در صحنه بین‏المللی نمی‏توانستیم نشان دهیم.
وی همچنین با اشاره به برنامه‏های هفته بسیج و روزشمار این هفته اظهار داشت: برنامه‏های کلی هفته بسیج در استان سمنان 28 برنامه است اما برنامه‏های جزئی نیز در کنار آن در نظر گرفته شده است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: ریزبرنامه‏های هفته بسیج در استان سمنان حدود 2 هزار عنوان است.
استادحسینی تصریح کرد: اجرای رزمایش شبکه‏های اجتماعی بسیجیان در فضای مجازی، برگزاری گردهمایی برای بصیرت‏افزایی، برگزاری نشست‏های فرهنگی بسیجی خانواده‏های بسیجیان، حضور سازمان‏یافته بسیجیان در گلزارهای شهدا و حضور بسیجیان پایگاه‏های مقاومت در نماز جمعه از جمله برنامه‏های هفته بسیج در استان سمنان است.
وی همچنین تجمع بزرگ رژه حماسی و گردهمایی گردان‏ها و سایر اقشار بسیج در شهرستان‏های استان سمنان، برگزاری گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‏های مقاومت، برگزاری همایش فرماندهان، فراخوان کلی حلقه‏ای صالحین در سراسر استان سمنان، برگزاری نمایش‏های خیابانی و سرکشی از خانواده‏های معظم را از دیگر برنامه‏های هفته بسیج در استان سمنان عنوان کرد.  
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: برگزاری گردهمایی بسیج مداحان، یادواره شهدای دامغان، یادواره شهدای روحانی استان سمنان، رزمایش شبکه‏های اجتماعی بسیج، مراسم کلنگ‏زنی پایگاه صدا و سیما، نمایشگاه کتاب، نواختن زنگ بسیج در آموزشگاه‏ها و ارسال پیامک برای بسیجیان استان سمنان سایر برنامه‏های هفته بسیج در استان سمنان است.
استادحسینی بیان داشت: ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‏های بسیج و سپاه، برگزاری همایش‏های سران ایلات و عشایر و بسیج مهندسان و برگزاری یادواره شهدای آماد و پشتیبانی از دیگر برنامه‏های هفته بسیج است.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه‏ها با هدف زنده شدن روحیه بسیجی و انقلابی در مردم و تجدید میثاق با شهدا اجرا می‏شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول