اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه پلدختر:

بسیج تکلیفی فراتر از دفاع نظامی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدختر گفت: بسیج تکلیفی فراتر از دفاع نظامی دارد.

بسیج تکلیفی فراتر از دفاع نظامی دارد
تقی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بنا به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت تعیین و حدیث عشق می‌دهد.
وی با بیان اینکه هفته مقدس بسیج فرصت مناسبی برای گرامیداشت سی و دومین سالگرد تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره)، شهدا و امام شهدا است، افزود: اصلی‌ترین بخش بسیج را مردم تشکیل می‌دهند، که نقشی حیاتی در تأمین سلامت و موفقیت کشور بر عهده دارد.
محمدی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید ورزید و با درایت بی‌نظیر خود در سال‌های سخت دفاع قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد.
وی تصریح کرد: قدرت مردم در پرتو تدبیر آن پیر فرزانه و پیوند الهی آنان با یکدیگر نه تنها کشور را از رنج‌های جنگ نجات داد، بلکه بعد از جنگ نیز بسیج با رهبری مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محکم‌ترین نهادهای کشور مطرح است.
محمدی با عنوان اینکه حضور پررنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم‌ها قرار داد، گفت: ازاین‌رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می‌شناسند.
وی افزود: گرچه یکی از وظیفه‌های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، ولی بسیج، تکلیفی فراتر از این دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدختر در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های متنوع هفته گرامیداشت بسیج اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج، برگزاری نهضت روشنگری، برگزاری نماز وحدت، برگزاری یادواره شهدای پایگاه شهید محلاتی وره‌زرد و هلوش، برگزاری نشست‌های اخلاق با حضور اساتید، گردهمایی گروهای جهادی و تجلیل از آن‌ها، اعزام تیم‌های امدادی درمانی به مناطق محروم، نشست سیاسی برای فرماندهان، ویزیت رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، افتتاح پروژه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های عمومی بسیج و ده‌ها برنامه دیگر اشاره کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول