اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) خبر داد:

گرامیداشت هفته بسیج با اجرای 120 عنوان برنامه محوری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج افزون بر 120 عنوان برنامه محوری در این استان برگزار می‎شود.

گرامیداشت هفته بسیج با اجرای 120 عنوان برنامه محوری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج‌ اظهار داشت: بسیج یونیفورم خاصی ندارد و اکثر مردم ایران اسلامی شاخصه‌های بسیجی بودن را دارند.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و خیزش‌های مردمی که تا قلب اروپا را درنوردیده است، گفت: آرمان‌های امام راحل، تفکر بسیجی، بصیرت دینی و عمل انقلابی در سایه الطاف خدا و زعامت امام خامنه‌ای، الگوی جمهوری اسلامی را به دنیا معرفی کرده و موج بیداری اسلامی و جنبش‌‎های مردمی نتیجه صدور انقلاب اسلامی به جهان است.
محمدسلیمانی با اشاره به توطئه‌های اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی وابسته به آنها در راستای صدور قطعنامه ‌علیه نظام و تهدیدات رسانه‌ای، افزود: موضع‌گیری مقتدرانه مقام معظم رهبری؛ قدرت بازدارندگی ارتش، سپاه، بسیج و ملت قهرمان ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشید و آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اعلام برنامه‌های بسیج در چهارمحال و بختیاری، گفت: همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت با حضور فرماندهان پایگاه‎های مقاومت، اجتماع بزرگ غدیریون و قرائت میثاق‌نامه بسیجیان قبل از آغاز هفته بسیج اجرا یا شروع شده است.
وی افزود: با توجه به روحیه ولایت‌مداری در استان بیش از یک پنجم مردم استان عضو بسیج هستند که در این راستا بیش از 200 هزار نفر در رده‌های مقاومت ثبت نام و 187هزار نفر در قالب گردان‌ها، گروه‎های مقاومت و حلقه‎های صالحین سازماندهی شده‌اند.
محمدسلیمانی از اجرای بیش از 120 عنوان برنامه به‌منظور گرامیداشت هفته بسیج همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: برگزاری همایش‌های مختلف با عناوین بسیج، ولایت و بیداری اسلامی، اخلاق و معنویت، بسیج، سازندگی و خدمت‌رسانی، بسیج، خودباوری و جهاد علمی از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌‎شمار می‌‎رود.
وی اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف با عنوان بسیج، ایثار و شهادت، بسیج، جهان اسلام و انتظار، بسیج، جوانان و اقتدار و بسیج،  امر به معروف و نهی از منکر از دیگر این برنامه‌های محسوب می‎شود.
این فرمانده سپاه اجرای بیش از 580 برنامه معنویت‌افزایی را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: اجرای دو برنامه ویژه در حوزه هنری از جمله اعزام منتخبین جشنواره فیلم کوتاه بسیج به تهران، 50 برنامه با محوریت بیداری اسلامی و خیزش‎های مردمی برای آشنایی جوانان، 16 برنامه تجلیل از نخبگان بسیجی و 22 عنوان نمایشگاه کتاب و کتابخوانی بخشی دیگر از برنامه‎های هفته بسیج در استان است.
وی با بیان اینکه در هفته بسیج افزون بر 10 تجمع آمادگی دفاعی در این استان برگزار می‎شود، ادامه داد: بهره‌برداری از  16 پروژه در زمینه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و افتتاح پایگاه‎های مقاومت و خانه بهداشت از دیگر این برنامه‌ها خواهد بود.
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از اعزام تیم‌های پزشکی، مشاوره و بهداشتی به مناطق محروم استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: ویزیت رایگان عمومی و ایستگاه سلامت نیز از دیگر برنامه‌های بهداشتی درمانی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری پنج همایش حجاب و عفاف، خانواده، امر به معروف و نهی از منکر و آموزش دختران جوان و 19 یادواره شهدای دفاع مقدس از سایر برنامه‎های اجرایی سپاه در هفته بسیج است.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول