اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج اسلامشهر:

عمده فعالیت‌های بسیج مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج اسلامشهر گفت: عمده فعالیت‌های بسیج، در عصر حاضر، مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان نظام است.

عمده فعالیت‌های بسیج مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، رضا لعلی یک‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییر ساختار سازمان بسیج، عمده فعالیت‌های بسیج، پرداختن به مسائل فرهنگی، عقیدتی و دینی آحاد جامعه و مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
لعلی افزود: هفته بسیج فرصتی است که بخشی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان دریادل، در عرصه‌های مختلف برای افکار عمومی و آحاد افراد جامعه بازگو و معرفی شود و انعکاس اخبار فعالیت‌های بسیج توسط خبرنگاران و رسانه‌های گروهی علاوه براینکه  باعث ترویج و توسعه فرهنگ بسیجی می‌شود، موجبات دلگرمی و علاقمندی بیشتر  بسیجیان در اقشار گوناگون را نیز ایجاد می‌کند.
رئیس ستاد بزرگداشت هفته بسیج اسلامشهر بیان داشت: بعد از هجمه‌های مختلف نظامی که دشمنان انقلاب در طی هشت سال دفاع مقدس و حتی سال‌های بعد از آن، به این کشور داشتند و  نتیجه‌ای به دست نیاوردند، به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم روی آورد و برای مقابله با این ترفند نیز بسیج وارد عمل شده و با سازماندهی جدید و تشکیل ساختاری نوین، به مقابله با دشمن می‌پردازد.
لعلی افزود: بسیج در ساختار جدید خود، با طراحی ساز و کارهای نو، برای مقابله با جنگ نرم آماده شده و با شکل‌دهی‌ و سازماندهی حلقه‌های صالحین و تشکیل جلسات و نشست‌های دینی، اعتقادی، سیاسی و بصیرتی تلاش کرده تا با آگاه‌سازی بسیجیان و آحاد مختلف مردم، توطئه‌ها و حملات دشمن را از بین ببرد.
وی تأکید کرد: مقابله با دشمن در جنگ نرم کار ساده‌ای نیست و بصیرت دینی و آگاهی بیشتر آحاد جامعه را می‌طلبد و از سوی دیگر نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها و ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی و تربیتی است.
این مقام مسئول اظهار داشت: در ساختار جدید سازمان بسیج، یک عزم جدی و مستحکم به خدمت گرفته شده و بسیجیان با تمام قوا و توان در برابر این جنگ و تهدید نرم دشمن، همانند جنگ‌های نظامی و سخت، به پا خواسته و مقابله و دفاع می‌کنند و برهمین اساس امسال که نخستین سال ابلاغ این ساختار جدید در بسیج می‌باشد، عمده فعالیت‌های ستاد هفته بسیج شهرستان، به سوی پایگاه‌های مقاومت و مساجد محل، سوق یافته و مردم بیشتری به سمت این سازمان جذب شده‌اند.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه سیدالشهدای اسلامشهر تصریح کرد: در سی و دومین سالگرد تاسیس بسیج، بالغ بر 294 عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی طراحی و برنامه‌ریزی شده است که با مشارکت اقشار مختلف بسیج و مردم غیور این شهرستان در طی ایام هفته بسیج اجرایی خواهد شد‌.
لعلی گفت: برگزاری همایش یاد یاران خواهران بسیجی، برگزاری همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان، تجلیل از پیشکسوتان و بسیجیان نمونه، دیدار با ائمه جمعه و جماعات مساجد شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری و حضور بسیجیان در همایش بزرگ فدائیان انقلاب جهانی اسلام، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ویژه هفته بزرگداشت بسیج در سطح شهرستان اسلامشهر است.
وی افزود: برپایی ایستگاه‌های جذب نیرو، ایست بازرسی و مانور موتوری بسیجیان در سطح مناطق مختلف شهرستان، اعزام تیم‌های پزشکی و خدمات رسانی به محرومان در مناطق مختلف توسط بسیج سازندگی، اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول