اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

روحیه بسیجی در دوران اصلاحات کمتر مورد توجه قرار می‎گرفت

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: روحیه و تفکر بسیجی در دوران اصلاحات کمتر مورد توجه قرار می‎گرفت.

روحیه بسیجی در دوران اصلاحات کمتر مورد توجه قرار می‎گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت عصر یکشنبه در همایش دهیاران گلستان با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: دهیاران تفکر بسیجی دارند و دلسوزانه در عرصه‎های فعالیت می‎کنند.
وی تصریح کرد: هرگاه کار‎ها با تفکر بسیجی همراه باشد توفیقات روز افزون است و این تفکر در دولت احمدی‌نژاد رونق گرفت.
استاندار گلستان با بیان اینکه روحیه و تفکر بسیجی در دوران اصلاحات کمتر مورد توجه قرار می‎گرفت، خاطرنشان کرد: زمانی برای راه‌اندازی 30 سانتریفیوژ دولت اصلاحات دست به دامن غرب شده و با هزار خواهش به دنبال به دست آوردن آن بود.
قناعت ادامه داد: اما امروز به دلیل اینکه تفکر بسیجی، عالی‌ترین تفکر و پررنگ است و در عرصه و میدان نقش بازی می‎کند دانشمندان و جوانان بسیجی ما بیش از 8 هزار سانتریفیوژ را فعال کرده‎اند و در برنامه پنجم توسعه این رقم به 15 هزار خواهد رسید و این تنها گوشه‎ای از موفقیت‎های دولت نهم و دهم است.
وی انتخابات را یک مسئله جدی پیش رو دانست و بیان داشت: دهیاران باید در این عرصه فعالیت داشته باشند و مردم را برای حضور بیشتر و مشارکت در انتخابات تشویق کنند.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه در انتخابات سال 1388 بیش از 85 درصد مشارکت مردمی را داشته‌ایم، افزود: در هیچ جای دنیا چنین مشارکتی وجود ندارد و در طول 32 سال انقلاب هیچ‎گاه مشارکت مردمی کمتر از 50 درصد نبوده و در عوض کشورهای که دم از دمکراسی می‎زنند محدود انتخاباتی وجود دارد که مشارکت مردم بالایی 50 درصد باشد.
قناعت با بیان اینکه بیش از هر چیزی حضور حداکثری مردم در انتخابات برای ما از اهمیت برخوردار است، گفت: آنهایی که دم از حقوق بشر می‎زنند به دنبال این هستند با توطئه و تهمت بگویند که مردم از انقلاب خسته شده‎اند و از این رو حضور حداکثر مردم بسیار مهم است چرا که یکی از موضوعاتی که رضایت مردم را دقیقاً مشخص می‎کند انتخابات است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول