اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

3.5 میلیون ایرانی ورزشکار هستند/ طرح سرباز قهرمان در دست بررسی است

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از وجود 3.5 میلیون نفر ایرانی ورزشکار سازمان یافته در کشور خبر داد و گفت: نسل جدید باید در فدراسیون‌ها میدان‌دار باشد.

3.5 میلیون ایرانی ورزشکار هستند/ طرح سرباز قهرمان در دست بررسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیداحمد رسولی‌نژاد شامگاه شنبه در نشست مدیرکل جدید ورزش و جوانان و روسای هیئت‌های ورزشی استان گیلان در سالن المپیک اظهار داشت: 540 میلیارد تومان اعتبار توسط رئیس جمهور به وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافت که 420 میلیارد تومان در بخش عمران و 120 میلیارد تومان در بخش جاری است که از اعتبارات جاری به استان‌ها کمک می‌شود.
وی افزود: از محل دیگر منابع نیز 240 میلیارد تومان در بخش عمران اختصاص یافت که از این مقدار، 180 میلیارد تومان به شرکت توسعه اختصاص می‌یابد و از دیگر منابع 120 میلیارد تومان در بخش جاری تعلق می‌گیرد.
این مسئول با بیان اینکه در مجموع حدود 700 میلیارد تومان به بخش ورزش و جوانان اختصاص یافته، تصریح کرد: امیدواریم این بودجه اختصاص کامل یابد البته با رقمی که ما به دنبالش هستیم فاصله داریم.

* 3.5 میلیون ورزشکار سازمان‌یافته در کشور وجود دارد
وی با اشاره به اینکه سال 91 سال جهش در فعالیت‌های ورزشی است، گفت: نخستین مشکل در اواخر سال گذشته بعد از تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان بود که پس از تصویب تمام حساب‌های وزارتخانه بسته شد و کمک چندانی به استان‌ها صورت نگرفت.
رسولی‌نژاد بیان داشت: امیدواریم سال جدید را مقام معظم رهبری به عنوان سال ورزش و نهضت سلامت اعلام کنند تا ورزش در دورترین مناطق کشور گسترش یابد.
این مسئول با اشاره به اینکه 3.5 میلیون ورزشکار سازمان‌یافته در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: نسل جدید باید در فدراسیون‌ها میدان‌دار باشد تا اگر رئیس فدراسیونی پا به سن گذاشت بتواند میدان‌داری کند. 

* طرح سرباز قهرمان در دست بررسی است
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بررسی طرح سرباز قهرمان توسط این معاونت، افزود: در وزارت ورزش و جوانان قصد دارد از فارغ‌التحصیلان رشته‌ تربیت بدنی که سرباز هستند به عنوان سرباز قهرمان در اداره‌های ورزش و جوانان استفاده کند.
وی درباره پخش برنامه‌های ورزشی از صدا و سیما، ابراز داشت: وزیر ورزش جلساتی را با رئیس سازمان صدا و سیما خواهد داشت و در این زمینه صحبت می‌کنند.
روسای هیئت‌های ورزشی در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول