اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار گیلان:

ورزش اداره‌های دولتی گیلان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: در راستای همگانی کردن ورزش و جنبه‌های تربیتی، ورزش در بین کارکنان اداره‌های دولتی گیلان توسعه می‌یابد.

ورزش اداره‌های دولتی گیلان توسعه می‌یابد
مهدی سعادتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برنامه‌های استانداری در توسعه ورزش استان، اظهار داشت: توجه به ورزش همگانی بسیار مورد اهمیت قرار دارد و ما قصد داریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌های توسعه‌ای را در بخش ورزش کارکنان داشته باشیم.
وی ادامه داد: به تمام ادار‌ه‌های کل و فرمانداری‌ها ابلاغ شده تا بخشی از اعتبارات را به امر ورزش اختصاص دهند.
به گفته این مسئول، توسعه ورزش موجب ایجاد ارتباط صمیمی بین کارکنان در محیط کار و نشاط، شادابی و پویایی آنها می‌شود و در جنبه‌های تربیتی اثرگذار است.
وی اضافه کرد: در مدت 9 ماه از حضور بنده در گیلان ابتدا به موضوع هیئت‌های ورزشی استان پرداخته‌ایم تا مشکلات ورزش استان برطرف شود.
 
* تقویت هیئت‌های ورزشی هدف مهمی است
 
سعادتی با اشاره به اینکه نتیجه توجه به هیئت‌های ورزشی وجود 130 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان است، بیان داشت: گیلان، استان برجسته‌ای در ورزش کشور محسوب می‌شود.
وی گفت: ما برای تقویت هیئت‌های ورزشی استان که یکی از اهداف مهم است تلاش می‌کنیم.
مقام ارشد گیلان، با اشاره به حمایت‌های استانداری در زمینه فوتبال، ایجاد مدرسه ورزش و حمایت از تیم‌های لیگ برتری داماش و ملوان، افزود: توجه به زیرساخت‌های ورزشی و هماهنگی لازم در سطح ملی بخشی از اقدام‌های استانداری است.
وی اجرای مصوبات ورزشی و رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه آزاد را از دیگر اقدام‌های استانداری ذکر کرد و اظهار داشت: در بعد همگانی از استان‌های فعال در کشور هستیم که با تقویت پیاده‌روی خانوادگی و حضور در پارک‌ها و اماکن ورزشی، شرایط برای حضور در خانواده‌ها فراهم می‌شود.
سعادتی توجه به رشته‌های رزمی، قایقرانی، والیبال، کشتی و هیئت‌های ورزشی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در همایش پیاده‌روی با همکاری دستگاه‌های دولتی روحیه خوبی را در جامعه و کارمندان دولت ایجاد کردیم.
 
* اجرای 84 پروژه ورزشی گیلان در دولت نهم و دهم

وی با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم توجه زیادی به ورزش دارد، گفت: 84 پروژه ورزشی در استان در دست اقدام است که از این تعداد 40 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و بقیه نیز تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.
استاندار گیلان، اختصاص 30 میلیون تومان اعتبار را برای تکمیل و بهسازی سالن‌های مختلف از دیگر اقدام‌های انجام شده در حوزه ورزش استان ذکر کرد.
 
* مشکل 25 ساله سالن ورزشی رشت برطرف شد
 
وی بیان داشت: مشکل 25 ساله سالن شش هزار نفره رازی رشت که مشکل تمام استان است برطرف شده و کار اجرایی آن در مرحله پایانی قرار دارد.
سعادتی، ساخت و ساز سالن‌های ورزشی و مجموعه‌های آموزشی در روستاها را نیز از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
وی درباره تهیه وسیله ایاب و ذهاب ورزش بانوان که در زمان استاندار قبلی قول تهیه آن به ورزش بانوان داده شده بود، ابراز داشت: مسئولان ورزش بانوان پیگیر امور باشند و استانداری از محل شاخصه‌ها اعتبار آن را پرداخت می‌کند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول