اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع):

برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج رسماً آغاز شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با برگزاری مراسم تجدید میثاق بسیجیان سلحشور با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) به‌طور رسمی آغاز شد.

برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج رسماً آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش علی نصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌منظور تشریح برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در هفته بسیج در سالن اجتماعات این سپاه در شهرری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به فرمانده کل قوا و همه دریادلان بسیجی گفت: برنامه‌های هفته بسیج از امروز با رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از بسیجیان سلحشور در مرقد مطهر امام و تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری به‌طور رسمی آغاز شد.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به عناوین روزهای هفته بسیج سال جاری افزود: بر اساس عناوین روزشمار هفته بسیج دوشنبه30 آبان ماه سال جاری روز بسیج، اخلاق و معنویت، سه شنبه اول آذر ماه بسیج، سازندگی و خدمت رسانی، چهارشنبه دوم آذر ماه روز بسیج، خودباوری و جهاد علمی، پنج شنبه سوم آذر ماه بسیج، ایثار و شهادت، جمعه چهارم آذر ماه روز بسیج، جهان اسلام و انتظار، شنبه پنجم آذر ماه سال جاری بسیج، جوانان و اقتدار، و آخرین روز هفته بسیج یکشنبه ششم آذرماه سال جاری با عنوان بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رویکرد سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تلاقی برنامه‌ها با این نامگذاری‌هاست و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امروز بسیجیان با نثار تاج گل به مقام شامخ بنیانگذار ادای احترام کرده و برنامه‌های این هفته به‌طور رسمی آغاز می‌شود.
نصیری تاکید کرد: مجموعه نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در طول این هفته با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی برنامه‌های خود را با تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری آغاز می‌کنند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در تشریح برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در هفته بسیج عنوان کرد: در نخستین روز هفته بسیج که با عنوان بسیج، اخلاق و معنویت نامگذاری شده است جشنواره قرآن و عترت به‌طور استانی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب از دیگر برنامه‌های این هفته است که در طول این مدت یک هزار نمایشگاه کتاب در کشور برپا می‌شود که از این میان سهم استان تهران 212 نمایشگاه کتاب است که این نمایشگاه‌ها در اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج دانشجویی، دانش آموزی، اصناف و ... برپا می‌شود و عمده این نمایشگاه‌ها در مساجد برپا می‌شود و همچنین در روز جمعه نیز این نمایشگاه‌ها به‌صورت سیار در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا می‌شود.دومین مرحله مسابقات قرآنی از روز 30 آبان ماه در کلیه پایگاه‌ های مقاومت کلید می‌خورد.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به برنامه‌های ورزشی که در هفته برگزار می شود، افزود: به همت بسیج ورزشکاران همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی که یک همایش یک روزه است در تمام شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و همایش استانی آن نیز روز گذشته در دانشگاه شاهد برگزار شد.
نصیری همچنین از برگزاری کلاس‌های اخلاق در نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) خبر داد و گفت: جلسات اخلاق در سطح کلیه نواحی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور بسیجیان و به همت واحد آموزش و تربیت برگزار می‌شود.
این گزارش حاکی است، برنامه‌های هفته بسیج با تجدید میثاق رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از بسیجیان سلحشور با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) به‌طور رسمی آغاز شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول