اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر طی بیانیه‌ای عنوان کرد:

بسیج، الهام‌بخش‌ترین واژه آزادگی و بیداری است

خبرگزاری فارس: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر طی بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیج، روشن‌ترین کوکب فروزان سپهر پرمهر افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی و الهام‌بخش‌ترین واژه در ادبیات آزادگی و بیداری در قرن اخیر است.

بسیج، الهام‌بخش‌ترین واژه آزادگی و بیداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج آورده است: بسیج، اکسیر بی­بدیل بازیابی هویت انسانی و اسلامی در روزگار کنونی و رمز بطلان حیله­های پیچیده استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است.
در این بیانیه افزوده شده است: بیش از ۳۰ سال است که با ورود تفکر و فرهنگ بسیجی به ادبیات پایداری و مقاومت، جهان استکبار به رهبری آمریکای جهان‌خوار به چالشی کشنده فرو رفته و علیرغم طراحی حقه­های بی­شمار علیه بسیج و انقلاب برای برچیدن این فرهنگ بالنده از صحنه تأثیرگذاری بر مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهان، نه تنها توفیقی به دست نیاورده بلکه از رهگذر این توطئه‌چینی‌ها، فقط چهره کریه خود را هر چه بیشتر برملا کرده و ناخواسته، حقانیت انکارناپذیر این فرهنگ و تفکر را بر جویندگان حق و حقیقت در سرتاسر جهان، آشکارتر کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون که بیش از ۳۰ سال از تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان امام خمینی (ره) می­گذرد، به آشکارترین شکل ممکن شاهدیم که بسیج، تمام مرزهای جغرافیایی و قید و بندهای استعماری و استکباری را درنوردیده و تا اعماق جان تشنگان زلال ناب حقیقت رسوخ کرده است. امروز بسیج و تفکر بسیجی، دیگر محدود و منحصر در جغرافیای سیاسی نظام جمهوری اسلامی نیست. امروز آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی از مجرای تفکر بسیجی که تفکری بر محور ولایت‌مداری و برخاسته از فطرت الهی وجود انسان است، به تمام جهان صادر شده است. لذا تفکر بسیجی، عامل صدور انقلاب اسلامی و بلکه هویت و شناسنامه آن است.
سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این بیانیه یادآور شده است: تفکر بسیجی، تفکری است بیدارگر و حیات‌بخش و شورآفرین. از همین رو استکبار جهانی، به غایت از آن بیم دارد و علیه آن به طراحی توطئه­های خباثت­آمـیز دست می­یازد اما این تفکر در نزد ملت­های آزادی­خواه جهان، دیگر تثبیت شده و مستکبرین عالم یا باید در برابر آن تسلیم شوند و خورشید تابناک واقعیت آن را بپذیرند و یا باید در مقابله مأیوسانه با آن، راه اضمحلال و زوال و شکست را در پیش گیرند.
این بیانیه ضمن اشاره به موج بیداری اسلامی خاطرنشان کرده است: امروز موج عظیم بیداری اسلامی و جنبش­های بزرگ و فزاینده ضد سرمایه‌داری در غرب، در راستای استکبارستیزی و آزادی‌خواهی و رهایی از بندگی غیر خدا و بازگشت به هویت واقعی انسانی است که همه این‌ها، از آرمان‌های تفکر بسیجی محسوب می‌شوند. به هر حال، بیش از ۳۰ سال است که جهانیان مقابله پیروزمندانه تفکر بسیجی را با دکترین‌های استکباری و استعماری غرب شاهد بوده و اکنون، با مشاهده این تجربه روشن و امیدآفرین، به مقابله همه جانبه با مظاهر فرهنگ غرب در زمینه­های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره برخاسته­اند.
در این بیانیه عنوان شده است: آری، فرهنگ بسیجی، فرهنگ غالب امروز جهان است که بالنده‌تر از همیشه به جولان برخاسته است و تا محو تمامی مظاهر استکبار و استضعاف و نیل به قله رفیع ظهور موعود و درک ظهور حضور آن حضرت، نقش­آفرین خواهد بود.
در پایان این بیانیه نیز آمده است: ما پاسداران و بسیجیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و همه شهدای اسلام، انقلاب و دفاع مقدس تا تحقق کامل این آرمان­ها پیمان دگرباره می­بندیم و با همه وجود اعلام می‌داریم در راه تحقق این آرمان‌ها لحظه­ای از پای نخواهیم نشست.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول