اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سرایان:

سلامت دستگاه تربیت در گرو فرهنگ بسیج است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان با تأکید بر برنامه‌ریزی اساسی برای هفته بسیج گفت: سلامت دستگاه تعلیم و تربیت در گرو فرهنگ بسیج است.

سلامت دستگاه تربیت در گرو فرهنگ بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عظیمی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج که در آموزش و پرورش سرایان برگزار شد، گفت: امروز اهمیت بسیج نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سرتاسر جهان خود را نشان می‌دهد.
وی افزود: آموزش و پرورش باید خود را برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و بسط و گسترش روحیه بسیجی در اذهان پاک دانش‌آموزان آماده کند.
فرمانده ناحیه سپاه پاسداران سرایان نیز عناوین برنامه‌های اجرایی این هفته را تشریح کرد.
علی علیپور اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در خور و شان بسیج برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم که با ابتکار و نوآوری خاصی همراه باشد.
همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان از هنرستان فنی و حرفه‌ای حضرت امام رضا(ع) و دبستان دکتر علی شریعتی این شهرستان نیز بازدید کرد.
عظیمی در ابتدا با دانش‌آموزانی که در خیابان‌های اطراف این هنرستان مشغول کار عملی نقشه‌برداری بودند و همچنین دانش‌آموزانی که در کارگاه برق در حال کار عملی برق‌کشی ساختمان بودند گفت‌وگویی کرد وبه سؤالات آنان پاسخ گفت.
وی در جمع دانش‌آموزان در حال کار با رایانه در محل کارگاه مربوطه با اشاره به اینکه آینده مملکت را امور نرم‌افزاری مدیریت می‌کند، گفت: این فضا شما را آماده می‌کند که برای ورود به صحنه‌های نرم‌‌افزاری چندین گام از بقیه جلوتر باشید.
مدیر آموزش و پرورش سرایان گفت: کسی از شما پیشرفته‌تر خواهد بود که فکر بهتری داشته باشد.
عظیمی ادامه داد: اگر قرار است شما جهانی شوید پس خود را دست کم نگیرید و افتخار ما این است که منابع انسانی غنی داریم و تلاش کنید تا آینده خوبی را برای خود رقم بزنید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان با حضور در جمع معلمان دبستان شریعتی سرایان نیز با تاکید با ایجاد تحول بنیادین که مد نظر مقام عالی وزارت است، به سؤالات آنان در زمینه‌های تعطیلی روز پنج‌شنبه، نظارت بیشتر بر شرکت فرهنگیان، دوگانگی مطالب آموزشی جامعه‌القرآن با مطالب تدریس سر کلاس درس، بالابردن سطح مطالعه و کتابخوانی پاسخ داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول