اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):

800 برنامه در هفته بسیج در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) بالغ بر 800 برنامه در قالب 38 عنوان برنامه در منطقه زیرپوشش خود اجرا می‌کند.

800  برنامه در هفته بسیج در قم اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین محمودآبادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و نام همه بسیجیان شهید در طول دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: همه مکان‌های میهن اسلامی از خون شهیدان رنگین است و شهدا از افتخاراتی هستند که ملت ایران در این 32 سال پس از پیروزی انقلاب داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی شجره طیبه مبارکه را در مملکت ایران غرس کردند و امروز تبدیل به درخت تنومندی شده که از ثمرات و میوه‌های آن نه تنها کشور، بلکه جهان اسلام بهره‌مند است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ادامه داد: ما شیعیان معتقدیم که روح مومنان آزاد و بیناست و بر امور مادی دنیا تسلط دارد و روح مقدس امام خمینی(ره) ناظر بر احوال جامعه ما و متوجه فرزندان عزیز بسیجی است.
وی با بیان اینکه بسیجی بر تداوم راه امام خمینی(ره) و اجرای وصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی اهتمام دارد، گفت: یکی از وصیت‌ها و توصیه‌های مهم بنیانگذار جمهوری اسلامی این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد.
محمدآبادی خاطرنشان کرد: بسیج در دوران پس از ارتحال امام خمینی(ره) در مسیر دفاع از حریم ولایت و پیروی از دستورات امام امت و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی گام برداشته است.
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) بزرگ‌ترین عالم، مجتهد، فیلسوف و سیاست‌گذار قرن بود ولی به هیچ کدام این ویژگی‌ها افتخار نکردند ولی بر بسیجی بودن خود افتخار کردند و از خدا خواستند با بسیجیان محشور شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیان اینکه عظمت بسیج در اخلاص و فداکاری ناشی از ایمان وی است، گفت: بزرگی بسیجی ناشی از روشن‌بینی و اخلاص بوده و بسیج از آذر 58 تاکنون هیچ خطایی در مسیر حرکت امام و رهبری نکرده است و امیدواریم همچنان با آگاهی، روشن‌بینی و درایت در حفاظت از حریم اسلام گام بردارد.
وی خاطرنشان کرد: بسیجی حافظ اسلام است و بدهکار هیچ قشر، گروه، جریان و حزب سیاسی نیست و تنها از یک نفر به عنوان ولی امر مسلمین فرمان می‌برد.
محمودآبادی با اشاره به تحولات مختلف در جهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اوج حاکمیت سکولاریسم در دنیا بود و کسی باور نمی‌کرد اسلامی که در غربت و تنهایی بود و پوسته‌ای از اسلام وجود نداشت به پیروزی برسد.
وی عنوان کرد: انقلاب با نفس مسیحایی امام خمینی(ره) و پیروی جانانه ملت بافرهنگ و ریشه‌دار ایران به پیروزی رسید و سرکردگان آمریکایی و استکبار اعتراف کردند که باید ریشه ملت ایران را خشکاند و دنیای استکبار با نظام جمهوری اسلامی مخالف نیست بلکه با اساس و ریشه ملت ایران مخالف هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تصریح کرد: اگر برخی اوقات استکبار و استعمار بر ما تسلط پیدا کردند، ناشی از بی‌ارادگی مسئولان و فرمانروایان کشور بوده است.
وی به جنگ هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تمام نیروها با همه قوا در این جنگ بر ضد ایران تجهیز شدند تا بین ملت ایران نفوذ کنند و نیات پلید را پیاده کنند ولی با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و آگاهی و هوشیاری ملت ایران به ویژه بسیج 10 میلیونی به توفیق نرسیدند.
محمودآبادی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری 15 سال پیش این هشدار را دادند که دشمن در حال قتل عام و غارت فرهنگی است.
وی با اشاره به تشکیل ارتش سایبری بسیج گفت: تشکیل این ارتش یکی از نیازهاست چراکه امروز دشمن حملات سایبری و فرهنگی خود را با وسائل مختلف انجام می‌دهد و بسیج متناسب با تهدیدها آماده مقابله است.
وی خاطرنشان کرد: برخی گردان‌های عاشورا و الزهرا امروز شکل جدیدی به خود گرفته و امروز در هر پایگاه مقاومت یک گردان عاشورا داریم که برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، اعتقادی و روشنگری را برگزار می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به برنامه هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: بسیج هر سال در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های مختلفی دارد و این ناحیه بالغ بر 800  برنامه در قالب 38 عنوان برنامه در منطقه استحفاظی خود اجرا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مراسم دعای توسل و فرج دعای ندبه، مسابقات فرهنگی، راه‌اندازی وبلاگ‌های پایگاه مقاومت، مراسم‌های شب شعر و خاطره، افتتاح پایگاه‌های جدید، جلسات اخلاق، همایش‌های بسیج سازندگی، نمایشگاه‌های عکس و کتاب از جمله برنامه‌های هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) است.
محمودآبادی شرکت در نماز جمعه، اجرای میثاقنامه بسیج، پیاده‌روی مسجد جمکران، برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان بسیجی، نشست‌ها و همایش‌های بینشی و بصیرتی، یادواره‌های شهدای محلی، همایش کوهپیمایی، تجلیل از بسیجیان نمونه، فراخوانی گردان‌های عاشورا و الزهرا و افتتاح کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج در هفته بسیج را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول