اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان خبر داد:

پایان مسابقات جام ولایت مدارس درمیان

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان گفت: مسابقات فوتسال مدارس راهنمایی شهرستان جام ولایت با معرفی تیم‌های برتر خاتمه یافت.

پایان مسابقات جام ولایت مدارس درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام ولایت این شهرستان اظهار داشت: این دوره از مسابقات با شرکت 14 تیم از مدارس راهنمایی به مدت 16 روز در سالن تربیت بدنی شهر اسدیه برگزار شد.
وی از شرکت تیم آموزشگاه 12 اردیبهشت روستای اشک برای نخستین بار در این مسابقات و کسب عنوان قهرمانی خبر داد و اضافه کرد: تیم‌های نظامی طاغان و شهید سالاری شهر اسدیه به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم این دوره از بازی‌ها دست یافتند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با بیان اینکه نهادینه شدن اخلاق نیاز ضروری جامعه ورزشی شهرستان است، اظهار داشت: از چند سال گذشته تاکنون توجه زیادی به ورزش در آموزش و پرورش  شده که می‌توان ثمره‌های آن را در ورزش مدارس شهرستان مشاهده کرد.
اژدری بر توجه به پیشرفت ورزش در مدارس تأکید کرد و ابراز داشت: به دانش آموزان عزیز ورزشکار توصیه می‌کنم که توجه به مکارم اخلاق و احترام در رأس همه امور آموزشی، ورزش و تربیتی قرار دارد.
دبیر شورای آموزش و پرورش درمیان در پیشنهادی به مسئولان امر ورزش شهرستان یادآور شد: باید در ورزش مدارس با رویکردی علمی و فرهنگی وارد شد تا به صورت علمی در سطح شهرستان و استان بیش از گذشته بدرخشیم. 
وی تهذیب نفس، تحصیل علم و ورزش را سه شاخصه رسیدن به موفقیت برشمرد و نخستین هدف تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شاداب سازی مدارس و پرورش روح و جسم دانش‌آموزان با ورزش دانست.
اژدری افزود: گام بعدی کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش درمیان شناسایی دانش‌آموزان مستعد و تعلیم آنان در راستای حرکت به سوی فتح قله‌های افتخار ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف است.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان تصریح کرد: مدیریت آموزش و پرورش درمیان به منظور تکمیل فضاهای ورزشی مدارس به 10 سالن ورزشی و چند منظوره دیگر نیازمند است.
وی خواستار تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان به تخته بسکتبال هیدرولیک و تسریع در احداث استخر شنای شهر اسدیه شد.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان برگزاری مسابقات شطرنج دختران در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی، دوی صحرا نوردی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه، تنیس روی میز و تیر ناداری فرهنگیان را از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی این مدیریت در هفته بسیج برشمرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول