اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر‌کل آموزش و پرورش اردبیل:

مدارس پایه ورزش قهرمانی است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پایه ورزش قهرمانی مدارس است و اگر در این حوزه سرمایه‌گذاری شود ثمره آن فراوان خواهد بود.

مدارس پایه ورزش قهرمانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان رشته وزنه‌برداری جهان در اردبیل اظهار داشت: با سیاست‌گذاری درست وزارت آموزش و پرورش و دولت خدمتگزار ورزش در مدارس از دو سال پیش رونقی مضاعف گرفته به طوری که ما استعدادهای خوبی را در رشته‌های پایه همچون ژیمناستیک، شنا، دو ومیدانی و کشتی تحویل جامعه دادیم.
وی به استعداد فوق‌العاده استان اردبیل در رشته وزنه‌برداری اشاره کرد و بیان داشت: وزنه‌برداری ایران برای رسیدن به بام جهان نیاز به حرکت پایه‌ای از مدارس دارد که در این زمینه انجمن وزنه‌برداری آموزش و پرورش استان اردبیل جزو موفق‌ترین انجمن‌های استعدادیابی در کشور است.
این مسئول با اشاره به آغاز طرح طناب‌ورز در پایه چهارم ابتدایی و تداوم طرح سباح خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در یک جهش واقعی در این حوزه نهادینه کردن فرهنگ ورزش در رشته‌های پایه همچون ژیمناستیک را نیز در دستور کار قرار داده است.
محمودزاده با قدردانی از همت دو پهلوان اردبیلی در عرصه مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان گفت: انوشیروانی و محمدپور دو افتخار استان اردبیل هستند که پایه ورزش آنها از مدارس و آموزشگاه‌ها اتفاق افتاده است.
وی اضافه کرد: در کنار این قهرمانی‌ها که به شور و شوق جامعه کمک کرده است یک حرکت وسیع را در اخلاق‌مداری و تربیت ورزشی شاهد هستیم که محوریت آن ارزش‌ها و باورهای دینی و اسلامی است.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری ورزشکاران قهرمان فرهنگی و استانی و پیش‌بینی امکانات لازم می‌توان با برنامه نسبت به تربیت دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه وزنه‌برداری اقدام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از عنایت و حمایت‌های مسئولان استانی به ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: جای خوشحالی است که مسئولان استان برای ورزش‌های قهرمانی اهمیت می‌دهند و در صورت ایجاد فضای مناسب و امکانات ورزشی آماده همکاری برای تربیت دانش‌آموزان هستم و در این راستا از حسین رضازاده هم کمک می‌گیریم.
سجاد انوشیروانی افزود: با تعامل هیئت وزنه‌برداری استان و اختصاص یکی از سالن‌های ورزشی اردبیل و تهیه امکانات لازم می‌توان در هشت وزن دانش‌آموزان را برای رقابت‌های کشوری در وزنه برداری آماده ساخت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول