اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی لرستان خبر داد:

کشف 31 هزار لیتر نفت کوره قاچاق در لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان لرستان گفت: 31 هزار لیتر نفت کوره قاچاق در لرستان کشف شد.

کشف 31 هزار لیتر نفت کوره قاچاق در لرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه پلیس، خدا مراد از کشف مقادیر زیادی نفت کوره قاچاق در بازرسی از یک خودروی باری خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان و در پی ایجاد ایستگاه بازرسی و کنترل محورهای ورودی شهرستان بروجرد، مأموران به یک دستگاه خودرو کامیون باری که حامل بار فرآورده‌های نفتی بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: پس از توقف خودرو، مأموران مشاهده کردند که خودرو فاقد بارنامه است که با رؤیت محموله مشخص شد کامیون مورد نظر مجموعاً حامل 31 هزار لیتر نفت کوره قاچاق بوده که با دستگیری راننده تحقیقات برای شناسایی عوامل دیگر آغاز شد.
کبکی خاطرنشان کرد: پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل شرکت نفت استان لرستان داده شد.
رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در ادامه از شناسایی و کشف یک محموله بزرگ قاچاق لوازم و تجهیزات الکترونیکی که به قصد فروش در سطح استان بارگیری شده بود، خبر داد.
کبکی درباره جزئیات این خبر افزود: در زمینه رسیدن به اهداف پلیس آگاهی در ناامن‌ کردن عرصه فعالیت قاچاق برای عوامل دخیل در آن و انجام عملیات‌های هدفمند با بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان با دریافت به موقع گزارش‌های مردمی درباره فعالیت گروهی از قاچاقچیان برای شناسایی عوامل و توقیف محموله وارد عمل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان لرستان ادامه داد: پس از جمع‌آوری اطلاعات اولیه، محورهای مورد استفاده به دقت تحت کنترل قرار گرفت تا این که خودروهای مورد استفاده قاچاقچیان که قصد ورود به خرم‌آباد را داشتند در محور جنوبی شهر متوقف و در بازرسی از آن‌ها مقادیر زیادی تجهیزات موبایل، ساعت مچی و تلویزیون ال‌سی‌دی قاچاق کشف و ضبط شد.
کبکی افزود: رانندگان که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بودند به‌ ناچار لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند اموال مکشوفه که دارای ارزشی بالغ بر یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال است را از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد فروش آن‌ها را در سطح استان لرستان داشتند.
به گفته وی تحقیقات برای شناسایی سایر عوامل دخیل در این پرونده همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول