اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی ایلام خبر داد:

افزایش 89 درصدی کشفیات سرقت در ایلام

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات سرقت در ایلام 89 درصد افزایش یافته است.

افزایش 89 درصدی کشفیات سرقت در ایلام
حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این موفقیت با اجرای طرح‌های متعدد انتظامی و افزایش گشت‌ها به دست آمده است.
وی ادامه داد: این رویداد مثبت ناشی از اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و همکاری ارزنده مردم با نیروی انتظامی بوده است.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این تعامل و همکاری بین مردم استان ایلام و نیروی پلیس از گذشته وجود داشته و همچنان نیز ادامه دارد.
عباس‌زاده تصریح کرد: وجود این شاخصه در استان ایلام سبب شده که اکنون این استان در ردیف استان‌های امن کشور قرار داشته باشد.
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون جرائمی مانند سرقت و قتل در استان ایلام به شدت کاهش یافته است.
وی ادامه داد: استمرار تعامل مردم با پلیس منجر به افزایش احساس امنیت در بین مردم استان بوده که این موضوع از خود برقراری امنیت واجب‌تر و اثرگذار‌تر خواهد بود.
این فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت یکی از وظایف اصلی پلیس بوده که نیروی انتظامی استان ایلام به حفظ و برقراری این مهم خود را موظف می‌داند.
عباس‌زاده از مردم استان ایلام خواست همچنان نیروی انتظامی را در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در راستای برقراری و استمرار امنیت مطلوب یاری کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول