اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد:

افزایش کشفیات مرزبانی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: مرزبانی آذربایجان غربی در سال جاری شاهد افزایش کشفیات قاچاق است.

افزایش کشفیات مرزبانی آذربایجان غربی
شهرام عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این امر به دنبال انسداد مرزی در مرزهای آذربایجان غربی و حضور هر چه بیشتر مرزبانی در مرزهای استان را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به گسترش واحدهای مرزبانی در تمام نقاط مرزهای آذربایجان غربی،‌ افزود: در این زمینه شاهد کاهش کشفیات در واحدهای عقبه مرزبانی هستیم.
این مسئول حضور در مرزهای استان را مقتدرانه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 10 درصد خلاء مرزی داریم و امکان وجود مشکل در این خلاء‌ها وجود دارد.
عباسی با اشاره به تعامل بین دستگاه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با تعامل خوبی که بین دستگاه‌های مستقر در استان در حوزه قاچاق انجام گرفته است مشکلی در زمینه مبارزه با قاچاق انسان،‌ مواد مخدر، ارز و کالا نداریم.
وی اقدامات انجام گرفته در این زمینه را مثمر‌ ثمر عنوان کرد و افزود: در امر مشروبات الکلی با افزایش کشف در سال جاری مواجه بودیم.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اعلام کرد: در شش ماه نخست سال جاری میزان کشفیات مشروبات الکلی توسط مرزبانی 281 درصد افزایش و این کشفیات توسط نیروهای عقبه کاهش یافته است.
عباسی ادامه داد: در بحث ارتباط با مرزبان‌های کشور مقابل مشکل وجود ندارد و این تعامل‌ها سازنده و مثبت است به‌ طوری‌ که در بسیاری از موارد ارتباط‌های با برنامه و غیرمترقبه نیز به مرزبانی‌ها انجام می‌گیرد.
وی اعلام کرد: هر ماه بیش از 10 مورد ملاقات با مرزبانان کشورهای همسایه داریم که در سطح مرزبانی‌ها درجه 2 و یک انجام می‌گیرد و در این دیدارها مسائل مبتلا به تبادل می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول