اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان خبر داد:

مشارکت نهادهای استان اصفهان در جشنواره فیلم کودک

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان گفت: پنج نهاد استانی در داوری و اهدای جوایز بخش ویژه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از استان اصفهان شرکت دارند.

مشارکت نهادهای استان اصفهان در جشنواره فیلم کودک
سید محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برگزاری بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان با مشارکت مسئولان استان اصفهان با بنیاد سینمایی فارابی و دفتر جشنواره است.
وی افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در راستای حمایت از سینماهای ملی، ویژه فیلم‌های کودکان و نوجوانان با هدف شادی و نشاط، امید و تعالی و فراهم آوردن زمینه مشارکت و حمایت تمامی سازمان‌ها، نهادها، کانون‌ها و انجمن‌ها را فراهم آورده است.
رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان ادامه داد: این مشارکت با بنیاد سینمایی فارابی در قالب داوری فیلم‌ها برای نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط است.
وی با اشاره به توافقات انجام گرفته بین مسئولان برای مشارکت در این جشنواره تاکید کرد: پنج نهاد از استان اصفهان با اعلام آمادگی در داوری و اهدای جوایز در بخش ویژه مشارکت دارند.
طباطبایی با اشاره به اینکه استان اصفهان میزبان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است، بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، انجمن حمایت از توانخواهان جسمی و ذهنی فردا، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، انجمن سینمای جوان دفتر اصفهان و شرکت انیمیشن‌سازی آسیفا در این مشارکت حضور دارند.
وی تصریح کرد: هر کدام از نهادها با اعلام سه داور بر اساس ضوابط تعیین شده برای بازبینی فیلم‌ها در این بخش معرفی شده‌اند.
رئیس انجمن سینمای جوان اصفهان اضافه کرد: علاوه بر داوری توسط نمایندگان هر سازمان در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اهدا جوایز نیز سهیم هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول