اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بهشت اینجاست در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم بهشت اینجاست، گفت: سعی کردم در این فیلم تمام انسان‎ها را مخاطب خود قرار دهم تا مخاطب در گوشه و کنار دنیا بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

بهشت اینجاست در جشنواره فیلم کودک و نوجوان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فیلم بهشت اینجاست به کارگردانی حمید سلیمیان از جمله فیلم‌هایی است که در بخش مسابقه بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شرکت کرده است و پیش از این نیز در جشنواره فیلم فجر حضور یافته بود، این فیلم امروز در سینما قدس اصفهان اکران می‎شود.
داستان این فیلم زندگی علی پسر بچه هفت ساله‌ای است، که در جستجوی حرف‌های تازه‌ای است و در لحظات تنهایی خود به جنگل را پناهگاه امن خود می‎داند.
کارگردان فیلم «بهشت اینجاست» با اشاره به اینکه مخاطبان این فیلم کودکان و بزرگسالان هستند، گفت: بهشت اینجاست درصدد است تا روابط را به تصویر بکشد و شخصیت‌های داستان این فیلم کودکان هستند، اما سعی کردیم این فیلم را برای تمام بچه‎های جهان ساخته شود تا مخاطب در گوشه و کنار دنیا بتواند با آن ارتباط برقرار کند.
وی در مورد لوکیشن این فیلم بیان داشت: در مورد لوکیشن باید گفت مانند بیشتر فیلم‎ها قصد نداشتیم، روستا را با فقر نشان دهیم بلکه فضای روستایی فیلم زیباست و فقر و بدبختی در آن جایی ندارد و سعی کردیم نگاه جدیدی در آن دیده شود و  تلاشم این بود که داستان برای بیننده، باورپذیر باشد.
سلیمیان در ارتباط با موسیقی فیلم خود ادامه داد: موسیقی فیلم باید به گونه‌ای باشد که بتواند در ذهن تماشاگر تاثیر خوبی داشته باشد و آریا عظیمی‌نژاد این وظیفه را برعهده داشته است.
به گزارش فارس، در این فیلم بازیگرانی چون فرامرز قریبیان، نیره فراهانی، رویا شریف، محمدمهدی احدی، شکیبا فرمانی، یاشار سلیمانی و صدیقه رئیسی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
همچنین حمید سلیمی عهده‌دار نویسندگی فیلمنامه و محمد صادق آذین تهیه کننده بهشت اینجاست هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول