اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اصفهان برگزار می‌شود؛

اجرای هر روزه نمایش‌های‌ خیابانی در جشنواره فیلم کودک

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر اجرایی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: از 20 آبان ماه 140 اجرای نمایش‌ خیابانی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های جنبی بیست‌وپنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سطح استان اصفهان آغاز ‌شد.

اجرای هر روزه نمایش‌های‌ خیابانی در جشنواره فیلم کودک
مهدی معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایش‌های خیابانی در محلات، مراکز سطح شهر و شهرستان‌های نزدیک اصفهان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نمایش‌های خیابانی از 20 آبان ماه به مناسبت بیست ‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک در سطح شهر اصفهان شروع می‌شود، افزود: این 140 اجرا تا 27 آبان ماه روز اختتامیه جشنواره ادامه دارد.
قائم مقام مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر بیان داشت: اجرای نمایش‌های خیابانی هر روز در دو سانس 15 و 16.30 دقیقه در محل‌های عمومی شهر مثل میدان نقش جهان، سی‌و‌سه‌پل، پل خواجو، آمادگاه، تالار هنر، فرهنگسرای خورشید برگزار می‌شود.
وی با ادامه این مطلب تاکید کرد: علاوه بر مکان‌های قید شده در کوه صفه، پارک ملت، شهرک امیر حمزه، رهنان، نجف‌آباد، سپاهان‌شهر، شاهین‌شهر به طور همزمان شاهد اجرای نمایش‌های خیابانی با سطح شهر اصفهان در روزهای تعطیلی به ویژه روز جمعه و عید سعید خم است.
معتمدی اضافه کرد: موضوعات نمایش‌های به اجرا گذاشته شده در نمایش‌های خیابانی متناسب با حال و هوای جشنواره فیلم کودک و در کنار آن نیز موضوعاتی از قبیل کنترل خشم، کاهش توقعات، احترام به والدین و خوش بینی در قالب زبان نمایش اجرا می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول