اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از خراسان شمالی؛

«شب‌نشینی» نامزد دریافت ۳ جایزه جشنواره فیلم کودک شد

خبرگزاری فارس: تله‌فیلم «شب‌نشینی» صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در سه بخش نامزد دریافت پروانه زرین بخش مسابقه آثار ویدئویی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان شد.

«شب‌نشینی» نامزد دریافت ۳ جایزه جشنواره فیلم کودک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خراسان شمالی، تله‌فیلم شب‌نشینی این مرکز که موفق به راهیابی بخش مسابقه ۲۵ جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در اصفهان شده بود با آغاز جشنواره نامزد کسب سه پروانه زرین شد.
در بخش‌های بهترین کارگردانی و فیلم نامه ویدئویی بلند غلامرضا رمضانی و در بخش بهترین بازیگر کودک و نوجوان محمدعلی شهزر آشوب برای بازی در آن تله‌فیلم نامزد دریافت پروانه زرین شدند.
تله‌فیلم شب‌نشینی در تابستان سال ۹۰ و با حضور بازیگران بومی خراسان شمالی در صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به مدت ۸۴۷ دقیقه تولید شد.
برندگان نهایی این جشنواره در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد.
همچنین خبر دیگری از صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی حاکی است برنامه رادیویی زیر آسمان بجنورد در خراسان شمالی به روی آنتن شبکه‌های رادیویی جوان و این استان رفته و به صورت زنده پخش می‌شود.
این برنامه رادیویی با هدف معرفی استان و توانمندی‌های آن و همچنین برای تعامل بیشتر شبکه جوان با مخاطبانش در خراسان شمالی به صورت مشترک با رادیو خراسان شمالی به روی آنتن خواهد رفت.
در این برنامه رادیویی علاوه بر حضور مقامات استانی آیتم‌های شامل سرود و گزارش پخش می‌شود.
برنامه «زیر آسمان ایران» پنج‌شنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۶ تا18:30 درشهر بجنورد اجرا و به طور زنده و مستقیم از رادیو جوان و نیز رادیو استانی مرکز خراسان شمالی پخش می‌شود.
محل اجرای این برنامه در تالار حافظ شهرداری بجنورد جاده کمربندی جنب تربیت‌بدنی این شهر است و شرکت برای عموم مردم آزاد است.
برنامه «زیر آسمان ایران» هر دو هفته یک بار از یک استان کشورمان پخش می‌شود و تاکنون مشترک این برنامه با مراکز صداوسیمای استان‌های گلستان، زنجان و قزوین اجرا شده و در این هفته مهمان خراسان شمالی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول