اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار؛

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای نخستین بار در استان مرکزی خبر داد.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی برگزار می‌شود
مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان امسال در هفت استان کشور اجرا می‌شود که امسال با پیگیری‌های انجام شده برای نخستین‌بار این جشنواره در استان مرکزی نیز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کودک و نوجوان از 24 تا 29 آبان ماه در پنج شهر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره  در سالن ستارگان شهر اراک، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ساوه، سالن سینمای آموزش و پرورش دلیجان، سینمای شهر خمین و مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شازند آغاز به کار می‌کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ایجاد روحیه نشاط بین کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در طول مدت پنج روز برگزاری این جشنواره 15 فیلم  اکران نشده طی سه سانس به نمایش گذاشته می‌شود.
مشایخی با اشاره به فیلم‌های این جشنواره گفت: فیلم دیو و دلبر به کارگردانی مجید نیک‌خواه‌آزاد، ترانه کوچک من به کارگردانی مسعود کرامتی، یکی بود، یکی نبود به کارگردانی عاطفه خادم‌رضا، پرواز مرغابی‌ها به کارگردانی علی شاه‌حاتمی، هم‌ بازی به کارگردانی غلامرضا رمضانی، کفش‌های پاره به کارگردانی وحید پاکزاد،‌ جاگور و دوستان به کارگردانی لاله صبوری و مامان بهروز من را زد به کارگردانی عباس مرادیان از فیلم‌های قابل پخش در این جشنواره هستند.
وی گفت: این جشنواره با همکاری دستگاه‌هایی چون آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، استانداری، کمیته امداد، بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر دستگاه‌ها برگزار می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخش اعظمی از بلیط‌های این جشنواره در بین دانش‌آموزان آموزش و پرورش، بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمیته امداد توزیع شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر دانش‌آموزان خانواده‌ها و علاقمندان نیز می‌توانند از فیلم‌های این جشنواره دیدن کنند که بلیط‌های این جشنواره با تخفیف قابل توجهی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
مشایخی همچنین از توزیع 3 هزار بسته‌ فرهنگی که از سوی آستان قدس رضوی اهدا گردیده در بین کودکان و نوجوانان در این جشنواره خبر داد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول