اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با کسب 4 رتبه فیلم تلویزیونی توریست؛

صدا و سیمای کرمان در جشنواره فیلم کودک درخشید

خبرگزاری فارس: فیلم تلویزیونی توریست تولید صدا و سیمای مرکز کرمان در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با کسب چهار رتبه برتر درخشید.

صدا و سیمای کرمان در جشنواره فیلم کودک درخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، فیلم تلویزیونی توریست تولید صدا و سیمای مرکز کرمان در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در اصفهان رتبه‌های بهترین اثر ویدئویی بلند، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه ویدئویی بلند و بهترین بازیگر کودک و نوجوان را به خود اختصاص داد.
بر پایه این گزارش همچنین فیلم داستانی 40 دقیقه‌ای "عطر نذری" در  سیمای مرکز کرمان تولید شد.
ابوطالب شفیعی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان عطر نذری با اشاره به مراحل تولید و ساخت این فیلم داستانی گفت: پیش تولید این مجموعه از خرداد ماه سال جاری آغاز شده و هم‌اکنون در مرحله تدوین نهایی است.
وی با اشاره به بخش‌هایی از این فیلم بیان داشت: در این فیلم مرد جوانی به نام رشید حضور دارد که بر اثر فشارهای روزمره زندگی به طور ناخودآگاه دست به سرقت می‌زند و به دنبال اتفاقاتی که برایش در طول روز می‌افتد از کار خود پشیمان می‌شود.
وی از امیرشجاع حیدری به عنوان تصویربردار و مجید پورغلامحسین به عنوان صدابردار این مجموعه نام برد و افزود: محسن میرزایی، مدیر تولید و محسن قنبری، بهناز برزگرحسینی، پارسا لقمانی، مهدی سلجوقی، محمدعلی ضیاءسیستانی و فاطمه درویش‌نژاد بازیگران فیلم عطر نذری هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول