اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج؛

7 پایگاه بسیج کارگری در سمنان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: هفت پایگاه بسیج کارگری به مناسبت هفته بسیج در واحدهای صنعتی استان سمنان افتتاح می‌شود.

7 پایگاه بسیج کارگری در سمنان افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیر سازمان بسیج کارگران سپاه استان سمنان ظهر امروز در آستانه فرارسیدن هفته بسیج در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: در سمنان پایگاه‏های مقاومت کارخانه گچ سمنان ـ مازندران، شرکت نورد لوله و شرکت نساجی کویر، در دامغان شرکت ابزار مهدی، در مهدیشهر شرکت غرب استیل و در گرمسار، شرکت امید صنعت خاوران و شرکت رنگ معین افتتاح خواهند شد.
عبدالحسین غریبی افزود: به منظور توسعه بسیج کارگری در واحدهای صنعتی، جلسه‌ای با حضور مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار و مصوب شد که این هفت پایگاه در هفته بسیج راه‏اندازی شود.
وی با بیان اینکه در این جلسه راهکارهای توسعه بسیج کارگری در واحدهای صنعتی استان بررسی شد، گفت: در پایان این جلسه، ابلاغی از جانب مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به روسای ادارات کار شهرستان‏های تابعه استان سمنان شد که روسای ادارات مربوطه با تعامل هرچه بیشتر با بسیج کارگری نواحی، در گسترش و توسعه بسیج کارگری همت گمارده و با جدیت کامل این موضوع را پیگیری کنند.
غریبی همچنین اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یک دوره مسابقات فوتسال نیز در سالن ورزشی مخابرات سمنان بین تیم‌های واحدهای صنعتی برگزار خواهد شد.
مدیر سازمان بسیج کارگران سپاه استان سمنان بیان داشت: تیم‌های شرکت‌‏کننده در این دوره از مسابقات به ترتیب شرکت‌های نیمه شعبان، مجمع صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی، نورد لوله، کربنات سدیم، شرکت پاریزان صنعت و شرکت کندر و یک تیم از فرزندان کارگران هستند.
غریبی افزود: فینال این مسابقات هم‏زمان با هفته مبارک بسیج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول