اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خلوص مهم‌ترین مشخصه بسیج است

خبرگزاری فارس:‌ امام جمعه بیرجند با گرامیداشت هفته بسیج گفت: خلوص مهم‌ترین مشخصه بسیج است.

خلوص مهم‌ترین مشخصه بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی خراسان جنوبی با گرامی‌داشت ایام ذی‌الحجه و اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: بر اساس روایات، شیعه علی (ع) بر منبرهایی از نور قرار دارد.
وی با بیان اینکه وجود امام علی (ع) تفسیر قرآن است، تصریح کرد: اگر علی (ع) را بنویسیم قرآن می‌شود و اگر قرآن را مجسم کنیم علی (ع) می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امام خمینی (ره) به دنبال ایجاد ارتش 20 میلیونی بود که با طرح بسیج محقق شد و بسیجیان باید بدانند که خلوص مهم‌ترین مشخصه بسیج در طول تاریخ بوده است.
رضایی بیرجندی افزود: بسیج نباید تنها به هفته بسیج منحصر شود بلکه باید همه روزها و ساعات با بسیج گره بخورد.
وی تصریح کرد: ما در قرن 16 شاهد افول تسلط انگلیس بودیم و شاهد بودیم که جنگ جهانی دوم جنگ ایسم‌ها بود و بعد از آن سکولاریسم تمام شد و در طی 45 سال جنگ سرد جنگ‌هایی مانند عراق و ایران و اعراب و اسرائیل به وجود آمد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در این زمان کمونیسم افول کرد و لیبرالیسم قدرت‌نمایی کرد و در این زمان قدرت ایمان ظهور کرد و جنگ چهارم جنگ ایمان است چرا که جنگ‌های گذشته همه جنگ مهندسی غرب بود و جنگ ایران و عراق جنگی بود که ایمان و عقیده به میدان آمد.
رضایی بیرجندی اظهار داشت: امروز نیز استراتژی مستکبران حذف و نابودی 25 کشور است که وعده داده‌اند تا سال 2025 باید این کشورها تجزیه شوند. با توجه به اینکه عمر دولت‌ها در کشور ما محدود است باید برای تقویت اصل نظام تلاش کنیم.
محمدعلی گلرو، معاون پشتیبانی و توسعه نیروهای انسانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه به بیان انتصابات جدید استان پرداخت و گفت: حسین خوشایند به عنوان مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی منصوب شده است همچنین محمد جرجانی نیز به عنوان مدیر عامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان منصوب شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول