اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جانشین سپاه ناحیه مراغه:

حاکمیت آموزه‌های قرآنی عامل موفقیت بسیج است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه مراغه گفت: حاکم شدن معنویت و آموزه‌های قرآنی در بین بسیجیان جوان عامل اصلی موفقیت بسیج در تمام عرصه‌ها بوده و دشمنان را از درک این موضوع ناتوان کرده است.

حاکمیت آموزه‌های قرآنی عامل موفقیت بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه،  محمدعلی جباری ظهر در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج مراغه با بیان اینکه موفقیت‌های چشمگیر در بحث مبارزه با تهدیدات نرم ناشی از فکر و اندیشه بسیج است، اظهار داشت: باید با تمام توان از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف استفاده کرده و زمینه‌های خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی و نرم دشمنان را فراهم کرد.
وی افزود: دشمنان تصور می‌کنند که در جبهه‌های فرهنگی می‌توانند به جوانان ما غلبه کرده و باورهای دینی ما را زیر سئوال ببرند اما از قدرت ایمان جوانان ایران اسلامی غافل هستند.
جانشین سپاه ناحیه مراغه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را فرصت بسیار مناسبی برای تقویت روز افزون بسیجیان و نیروهای متخصص این شجره طیبه اعلام کرد و اضافه کرد: حاکم شدن معنویت و آموزه‌های قرآنی در بین بسیجیان جوان عامل اصلی موفقیت بسیج در تمام عرصه‌ها بوده و دشمنان را از درک این موضوع ناتوان کرده است.
جباری گفت: بسیجیان خلاق، پر تحرک و آگاه به مسائل معنوی و سیاسی باید در مقابل تهدیدات نرم دشمن هوشیارانه عمل کرده و نسبت به دفع توطئه‌ها اقدام کنند.
وی افزود: بسیجیان با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حاضرند جان و مال خود را فدا کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول