اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه کوثر:

پیام ارزشی بسیج روزی جهانی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: صلابت بسیج به پیام ارزشی آن است که به یقین روزی این پیام جهانی می‌شود.

پیام ارزشی بسیج روزی جهانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید نصرالله فاطمی‌نیا پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اردوی رزمی فرهنگی گردان‌های عاشورا در شهر گیوی اظهار داشت: تمام ملت‌های آزادیخواه دنیا پیام روشنگرانه انقلاب و نهاد با عظمت بسیج را دریافت کردند اما دشمنان ما همچنان از انتشار این پیام و انتقال آن هراس و نگرانی دارند.
وی سرعت عمل بسیجیان را در صحنه‌ها و تهدیدهای مختلف ارزشمند توصیف کرد و افزود: دنیا بداند که سرعت عمل بسیج در پاسخگویی به کوچک‌ترین تهدید دشمن سنگین و دندان‌شکن خواهد بود چرا که بسیج عرصه ظهور و بروز مفاهیم انقلابی است که در آن کوتاه آمدن در برابر استکبار بی‌معناست.
این مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار در بنیان نهادن این شجره طیبه ابراز داشت: بسیج همان گونه که قرآن کریم در اصل و فرع ارزش‌ها بر آن تاکید می‌کند امروز در تمام صحنه‌ها به رشد و بالندگی دست یافته و هرگز خدمات خود را تنها به حوزه نظامی محدود نکرده است.
فاطمی‌نیا فرارسیدن هفته بسیج را به تمام دلاور مردان این عرصه و ملت بسیجی ایران تبریک گفت و افزود: بسیج بدون برخورداری از محدودیت زمانی و مکانی، نیرویی عاشق انقلاب و امت اسلامی است و هرگز حاضر نیست تنها در یک سنگر و با یک قالب مشخص در میدان حاضر باشد.
فرمانده سپاه ناحیه کوثر قدرت ایمان و باورپذیری بسیج را بهترین قدرت بازدارندگی توطئه‌های سخت و نرم دشمنان توصیف کرد و اظهار داشت: بسیجیان ما با تکیه بر ایمان و خودباوری هم در عرصه‌های نظامی و هم در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی، پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدات سخت و نرم دشمن در آمادگی کامل بسر می‌برند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان بیان داشت: بسیجیان شهرستان کوثر در این اردوی دو روزه سعی کردند تاکتیک‌های دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات را تمرین کرده و در کنار آن در کلاس‌های عقیدتی و سیاسی شرکت کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول