اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار بناب:

دوره اصلاحات قصد داشتند نقش بسیج را کمرنگ کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بناب گفت: دوره اصلاحات قصد داشتند نقش بسیج را کمرنگ کنند و در فتنه سال 88 اگر درایت رهبری، نقش مؤثر بسیج و آگاهی مردم نبود، قطعاً انقلاب را به مسیر دیگری هدایت می‌کردند.

دوره اصلاحات قصد داشتند نقش بسیج را کمرنگ کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز و در آستانه آغاز هفته بسیج در نشست هماهنگی برنامه‌های این هفته در بناب با گرامیداشت هفته بسیج ضمن تجلیل از خدمات بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین خدمات بسیج بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف سازندگی اظهار داشت: امروز بزرگ‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح کشور توسط بسیج در حال اجرا است.
وی، از توجه و عنایت ویژه دولت نهم و دهم به بسیج خبر داد و افزود: در سایه این توجهات شاهد نقش و حضور بسیج در اداره امور کشور هستیم و این نشان‌دهنده حاکم شدن روحیه و تفکر بسیجی در بین مسئولان است.
برقی، سپس با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، این تهدیدات را پوچ و بی‌اساس خواند و گفت: جمهوری اسلامی در مقابل این تهدیدات خواهد ایستاد.
فرماندار بناب، از عدم توجه و کمرنگ کردن جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف در دوره دولت اصلاحات انتقاد کرد و ادامه داد: در دوره اصلاحات قصد داشتند نقش بسیج را کمرنگ کنند و دیدید در فتنه سال 88 اگر درایت رهبری، نقش مؤثر بسیج و آگاهی مردم نبود، قطعاً انقلاب را به مسیر دیگری هدایت می‌کردند.
وی ضمن تأکید بر گسترش روحیه و تفکر بسیجی در جامعه گفت: باید به بسیج در جامعه اهمیت دهیم چرا که اگر اهداف بسیج در جامعه پیاده نشود، آن وقت از اهداف اصلی نظام به دور خواهیم بود.
فرماندار بناب گفت: آمریکا و دشمنان نظام امروز از تفکر بسیجی حاکم بر مردم ایران در هراسند، نه بمب اتم.
وی تأکید کرد: با برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج جواب کوبنده‌ای به تهدیدات اخیر دشمنان نظام خواهیم داد و نشان می دهیم که مردم ایران همچنان پشت سر رهبری و گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده اجرای فرامین رهبری هستند.
جواد معادی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج، رئوس برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.
وی، برگزاری همایش بزرگ بسیجیان شهرستان بناب، برگزاری پنج یادواره شهید در سطح شهر و روستاهای اطراف همچنین برگزاری نمایشگاه و مسابقات متعدد ورزشی را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در بناب نام برد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول