اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار خلیل‌آباد:

حضور بی‌منت بسیجیان در تمام عرصه‌ها قابل تحسین است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد حضور خودجوش و بی‌منت در عرصه‌های مختلف کشور را از ویژگی‌های منحصر به فرد و قابل ستایش بسیج دانست.

حضور بی‌منت بسیجیان در تمام عرصه‌ها قابل تحسین است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اصغر مرادزاده در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج این شهرستان بر تلاش دستگاه‌ها در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های این هفته تاکید کرد و اظهار داشت: امید است افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج روستایی و پنج کانون فرهنگی مساجد در گسترش فرهنگ بسیج سازندگی، آبادانی و خودکفایی موثر واقع شود.
وی از برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در سطح شهرستان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری صبح‌گاه مشترک بسیجیان در نخستین روز از این هفته و یادواره شهدای بسیجی شهرستان از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت هفته بسیج می باشد.
فرماندار خلیل آباد با اشاره به رویکرد فرهنگی و ورزشی برنامه‌های هفته بسیج امسال شهرستان ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ کوهنوردی، پیاده‌روی و رقابت‌های متعدد فرهنگی و ورزشی بسیجیان در همین راستا برنامه‌ریزی شده است.
مرادزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دسیسه های کشورهای غربی علیه ایران، تصریح کرد: با عنایت خداوند، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش آحاد مردم تاکنون تمامی این تحریم‌ها بی‌نتیجه مانده است.
وی از مسئولان شهرستان خواست ضمن مغتنم شمردن فرصت کوتاه خدمت رسانی، خدمت بی‌منت و چشمداشت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول