اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی زنجان:

بسیج اجازه کمرنگ شدن معروفات را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان زنجان گفت: بسیج در جامعه با عملکرد خود اجازه کمرنگ شدن معروفات و رواج منکرات را نمی‌دهد.

بسیج اجازه کمرنگ شدن معروفات را نمی‌دهد
علیرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نقش بسیج به عنوان پیش ‌قراول، مصلح و احیاگر جامعه بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه بسیج در جامعه به منزله روح تازه‌ای است که به پیکره جامعه دمیده می‌شود، افزود: این روح قدسی موجب حرکت جامعه به سوی آبادانی و احیای ارزش‌های نظام شده و پایداری را در مقابل توطئه‌های دشمنان به منصه ظهور می‌رساند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان تصریح کرد: بسیج اشاعه دهنده خوبی‌ها و معروفات در جامعه بوده و لوکوموتیوی است که واگن‌های آن را با خود کشیده و به بخش‌های مختلف جامعه خدمات‌رسانی می‌کند.
وی بیان کرد: بسیج در جامعه با عملکرد خود اجازه کمرنگ شدن معروفات و رواج منکرات را نداده و به اتحاد جامعه در برابر مشکلات تاکید می‌کند.
مولایی یادآور شد: بسیج به مثابه آب روان و جاری است که در جامعه‌ ساری و جاری است و بخش‌های مختلف جامعه را سیراب می‌کند.
وی ادامه داد: بسیج در راستای حفاظت، حراست و صیانت از دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور داشته و فعالیت‌های خود را در عرصه‌های نظامی، امنیتی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امدادی انجام داده و از کلیت نظام دفاع می‌کند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان افزود: بسیج در همه مراحل انقلاب یاور رهبری بوده و باید در اشاعه ارزش‌های دینی و ملی توسط بسیج کوشید و اهتمام ورزید.
وی خاطرنشان کرد: دین اسلام همیشه مردم را به اتحاد و اتفاق نظر سفارش کرده است و بسیج تنها جایگاهی است که می‌تواند محل اجماع و اتفاق نظر ملت باشد.
مولایی تاکید کرد: بسیج موجب اقتدار نظام است و تقویت آن موجب تداوم اقتدار و استقلال کشور میشود که این امر باید در دستور کار تمام دستگاه‌های مختلف اجرایی قرار گیرد.
وی ایجاد شاخه‌های تخصصی در بسیج را خلاقیت بزرگی برای ایجاد تحول کارشناسی محور برای انقلاب دانست و گفت: تنها با استفاده از نظرات کارشناسانه در چهار چوب امور معنوی و ارزش‌ها می‌تواند در ملت ایران تحرک ایجاد کند که این امر با قدرت تمام در دستور کار بسیج است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی نیز بسیجیان در عرصه سازندگی فعالیت خود را آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی اظهار داشت: بسیج تنها به افرادی که دوره‌های نظامی را گذارنده و رسما عضو سازمان بسیج هستند اطلاق نمی‌شود بلکه به همه نیروهایی که با پشتکار و اخلاص وارد صحنه‌های کار و فعالیت و دفاع از آبروی نظام شده و وظیفه خود را در هر مقطع به خوبی انجام دهند، بسیجی گفته می‌شود.
مولایی نقش بسیج دانشجویی را در دانشگاه‌ها یک نقش بی‌بدیل و غیر قابل انکار دانست و افزود: اگر نیروهای بسیجی نبودند، قطعا شرایط و جایگاهی را که امروز شاهد آن هستیم را نداشتیم.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها باید در عرصه‌های علمی‌، نوآوری و شکوفایی پیشگام دیگران باشند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان ایمان‌، اخلاص‌، ایثار و شجاعت را از ویژگی‌های بارز بسیجیان دانست و گفت: بسیجیان در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد کرده‌اند.
وی گفت: دفاع مقدس تصویر روشنی از تفکر بسیجی است و این فرهنگ تنها چیزی که آینده انقلاب و نظام را تضمین می‌کند.
مولایی با بیان اینکه تهدیدهای اخیر توسط استکبار جهانی از وحشت نام والای بسیج است، افزود: حضور پر شور نیروی مقاومت بسیج در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی نظام در این دوران شد.
وی یادآور شد: بسیجیان همیشه و همه حال حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که نمونه بارز آن را همه و همه در فتنه سال ۸۸ به وضوح مشاهده شد.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان اضافه کرد: تاثیرگذاری بسیج در صحنه‌های سیاسی موجب شد تا پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها استمرار داشته باشد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول