اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره همایش نخبگان بسیج گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری سومین جشنواره و پنجمین همایش نخبگان و اندیشورزان بسیج این استان در دوم آذر امسال در رشت خبر داد.

برگزاری جشنواره همایش نخبگان بسیج گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج «بسیج، ولایت و بیداری اسلامی» است.
وی با بیان اینکه بسیج دارای ویژگی‌های خاص است، اذعان داشت: امسال بیداری اسلامی شکل گرفته و پیام انقلاب اسلامی و تفکر امام راحل بر جهان طنین‌انداز شده و مرزهای جغرافیایی و اعتقادی را در نوردیده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان خون شهدا را نتیجه تلاش ملت ایران اسلامی در طول 32 سال گذشته دانست و افزود: امسال به طور یقین دشمنان برای انقلاب اسلامی برنامه‌های خاص تدارک دیده‌اند تا بتوانند جلوی بیداری اسلامی را بگیرند.
وی ادامه داد: دشمن در بسیاری از جاها تلاش می‌کند خیزش بیداری اسلامی را تغییر دهد ولی مردم با شعارها و برپایی نمازهای جماعت ثابت کرده‌اند که این حرکت‌ها برخاسته از اعتقاد مردم و جوامع است.
محمدی با اشاره به برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته بسیج اظهار داشت: امسال برنامه‌های متنوعی در طول هفته بسیج در استان اجرا می‌‌شود.
وی از برگزاری سومین جشنواره و پنجمین همایش نخبگان و اندیشورزان بسیج گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج از روز دوشنبه 30 آبان جاری با عنوان «بسیج، اخلاق و معنویت» آغاز می‌شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان، برگزاری همایش کارمندان بسیجی در راستای تجلیل از مقام والای شهدا، برگزاری نشست‌های اخلاق و معنویت، نشست‌های سر حلقه‌های طرح هم‌اندیشی صالحان را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.
وی اضافه کرد: برگزاری جشنواره وبلا‌گ‌نویسی افسران جنگ نرم و فضای مجازی، جشنواره کشوری فیلم کوتاه بسیج و برگزاری کارگاه آموزشی هادیان سیاسی از جمله این برنامه‌هاست.
محمدی، افتتاح پروژه‌های سازندگی و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و تصریح کرد: پنجمین نمایشگاه مخترعان و مبتکران و جهادگران علم و فناوری نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مراسم تجلیل 25 شهید مداح دوران دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، نشست سیاسی سربازان، یادواره شهدای جامعه پزشکی و جشن بزرگداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدای شاخص در استان خبر داد.
این مسئول، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و جنگ نرم، همایش حقوق شهروندی ویژه مدیران مدارس، برگزاری دوی رهروان شهدا و یادواره شهدای ورزشکار در استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.
وی یادآور شد: در هفته بسیج همایش بزرگ «بسیج، ولایت و بیداری اسلامی» در گیلان برگزار می‌شود و گردهمایی سیاسی اعضای شورای حوزه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها در این هفته شکل می‌گیرد.
محمدی، اعزام مبلغ به رده‌های اقشاری بسیج توسط بسیج طلاب و برگزاری جلسات اخلاق در مساجد مرکزی نواحی با محوریت بسیج را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.
وی با بیان اینکه امروز تمام مردم باید برای تقابل با زیاده‌‌طلبی‌های استکبار جهانی بسیج شوند، خاطرنشان کرد: تمام مردم باید با بسیج شدن در مقابل توطئه‌ها بایستند و زیر پرچم ولایت این حرکت ارزشمند را انجام دهند.
فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی نهاد بسیج تشکیل شد و توانست با ورود به عرصه‌های دفاعی و دیگر مشکلات تمام خواسته‌ها را در دوران دفاع مقدس برآورده کند.
وی، نقش بسیج را در تمام زمینه‌ها از جمله سازندگی و ریشه‌کنی برخی بیماری‌ها و بلایای طبیعی و... بسیار تاثیرگذار دانست.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول