اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی:

باید مراکز مشاوره خانواده گسترش پیدا کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: مراکز مشاوره خانواده باید بیش از پیش گسترش پیدا کند.

باید مراکز مشاوره خانواده گسترش پیدا کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌السادات جلیلی حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن ازدواج 100 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی خانواده را مقدس‌ترین نهاد در جامعه اسلامی دانست و اظهار داشت: باید برای استحکام این بنیان مهم در جامعه تلاش کنیم. برای حفظ نهاد خانواده باید اقداماتی صورت گیرد که گسترش مراکز مشاوره از جمله این اقدامات است.
مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: پیش از این در جامعه شاهد زندگی‌های مستحکم‌تری بودیم و دختران با این عقیده که باید با لباس سفید از خانه شوهر خارج شوند زندگی خود را آغاز می‌کردند.
جلیلی حسینی ادامه داد: ولی در جامعه کنونی شرایط تغییر کرده است و با بروز نخستین مشکل زوجین به فکر جدایی و طلاق می‌افتند که این فرهنگ باید اصلاح شود تا شاهد تشکیل خانواده‌های مستحکم‌تری در جامعه باشیم.
وی افزود‌: طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی است که مشکلات زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد و اثرات منفی نیز در جامعه دارد که باید برای کاهش آمار طلاق در جامعه تلاش زیادی کنیم.
مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی بر گسترش آموزش پیش از ازدواج تاکید کرد و یادآور شد: در جامعه ما برای رانندگی فرد آموزش‌های متعددی را پست سر می‌گذارد تا بتواند آموزش ببیند و باید برای تشکیل زندگی نیز باید فرد آموزش‌هایی را پشت سر بگذارد تا بتواند برای آغاز زندگی مشترک آمادگی پیدا کند.
جلیلی حسینی افزود: مجموعه کمیته امداد در بخش ازدواج افراد تحت پوشش و آموزش این افراد تا کنون زحمات زیادی را کشیدند و کارهای گسترده‌ای در این حوزه صورت گرفته است.همچنین مراکز مشاوره‌ای نیز در مجموعه امداد وجود دارد که تاثیر زیادی در حل مشکلات افراد دارد.
مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن نیز برای رسوخ در جوامع ارزشی ما به خانواده توجه ویژه دارد چرا که قصد دارد با تزلزل بنیان خانواده‌ها شرایط رسوخ در عقاید افراد جامعه را بیش از پیش فراهم کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول