اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط فرزند یکی از مسئولان استانی مازندران انجام شد؛

اخذ حق مشاوره 700 میلیون تومانی برای یک پروژه در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بودجه و مالی شورای اسلامی شهر ساری به حق مشاوره‌های کلان بابت پروژه روگذر ولی عصر ساری اشاره کرد و گفت: پسر یکی از مسئولان استانی از رانت سیاسی پدرش استفاده کرد و بالغ بر 700 میلیون تومان بابت حق مشاوره از شهرداری ساری اخذ کرد.

اخذ حق مشاوره 700 میلیون تومانی برای یک پروژه در ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید محمد آقامیری شامگاه سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون برای بیش از 2هزار واحد کسری پارکینگ در کمیسیون ماده 100 رای صادر شد، بیان داشت: تاکنون از بابت جرایم کسری پارکینگ‌ها مبلغی به حساب شهرداری ساری واریز نشد و شواهد نشان می‌دهد که در سال‌های گذشته نیز اینگونه بوده است.
وی بیان داشت: به طور شرعی اگر فقط 50 درصد جرایم کسری پارکینگ به حساب شهرداری واریز شود سالانه این مبلغ بالغ بر 4 میلیارد تومان جمع‌آوری و برای ایجاد پارکینگ جدید هزینه خواهد شد.
آقامیری با اشاره به اینکه تا شهرداری متعهد نشود، بودجه 100 میلیارد تومانی بسته شده سال جاری این نهاد خدماتی محقق نمی‌شود، تصریح کرد: با اصلاح بودجه می‌توانیم تا پایان سال به 60 درصد اعتبارات بسته شده شهرداری دست یابیم و از مردم شهر ساری برای مشارکت خود با شهرداری نیز تشکر خواهیم کرد و شهرداری دست نیاز به سوی دولتمردان دراز نخواهد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه ساخته شدن شهر ساری با مشارکت خیران ساروی جبران خواهد شد، خاطر نشان کرد: بدون شک مرکز مازندران از بسیاری مشکلات و نارسایی‌ها و تنگناهای عدیده‌ای که ناشی از معضل کمبود اعتبار است، رنج می‌برد و جرایم کمیسیون ماده 100 نمی‌تواند تمام اعتبارات شهرداری را تامین کند.
وی خاطر نشان کرد: مدیران شهر به ویژه شورای اسلامی شهرها با تدبیر مناسب از همه ظرفیت‌های موجود باید استفاده کنند، همانطوری که دولت در حل کمبود مشکل فضاهای آموزشی مدرسه و بهداشت و درمان با گسترش امر وقف و بسترسازی برای استفاده از توان مالی خیران استفاده کرده است در بحث امور شهری خیران اقدام کنند.
آقامیری ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با برگزاری همایشی از خیران بزرگ ساروی در رابطه با احداث پارک، خیابان، فرهنگسراها، خانه‌های موسیقی، پیست‌های ورزشی و ده‌ها موضوع دیگر اقدام کنند.
وی اظهارداشت: قرار است که در ترکیه حدود چهار تا 6 هزار نفر از خیران ایرانی در مراسم متعددی دعوت شوند و با برگزاری همایش زمینه جلب مشارکت ایرانیان مقیم خارج از کشور در ساخت مدرسه و بیمارستان اقدام شود و ضرورت دارد تا اعضای شورای اسلامی شهر ساری با مشارکت در این همایش مواضع خود را اعلام و چگونگی جلب مشارکت شهروندان ایرانی مقیم خارج از کشور را در مرکز استان داشته باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول