اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه آبپخش:

بسیجیان مدافعان ارزش‌های دینی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: بسیجیان به عنوان مدافعان ارزش‌های دینی شناخته می‌شوند.

بسیجیان مدافعان ارزش‌های دینی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه جمعه در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در جمع مسئولان آبپخش اظهار داشت: بسیجیان در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران افتخارآفرینی‌های فراوانی داشته‌اند که همه امت اسلامی شاهد و ناظر بر آن بوده‌اند.
وی افزود: اگر بخواهیم مصداق و نمونه کاملی از اخلاص، عشق به حضرت باری‌تعالی و خیرخواهی و نوع‌دوستی را بیان کنیم یک بسیجی شایسته‌ترین فرد در این زمینه است.
رضایی با بیان اینکه امروز بسیجیان باید بر خود ببالند، اذعان داشت: امروز بسیجیان باید بر خود ببالند زیرا بسیجی بودن از بزرگ‌ترین افتخارات است و ایشان توانسته‌اند پا در این عرصه بگذارند.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: ایمان و اخلاص به حضرت حق از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان جان ‌بر کف است و این ویژگی‌ها لازمه‌ یک بسیجی به معنای واقعی است.
رضایی ابراز داشت: اگر انسان‌های بسیجی دارای ایمان و پایه‌های اعتقادی متقن دینی نباشند، نمی‌توانند به وظایف خود عمل کنند و در میادین حق علیه باطل از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و حراست کنند.
وی با بیان اینکه امروز همه امت ایران اسلامی بسیجی‌اند، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با ایمان راسخ گام بردارند و با تمام توان برای تقویت مبانی اعتقادی خویش تلاش کنند.
این مسئول عنوان داشت: ایثارگری، شهادت، ولایتمداری و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است و خوشبختانه تمام بسیجیان ایران اسلامی این ویژگی‌ها را دارند.
امام جمعه آبپخش، ولایتمداری را مهم‌ترین ویژگی بسیجیان دانست و  یادآور شد: ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی است و امروز بسیجیان با تبعیت از ولایت فقیه در برابر تمام دشمنان ایستاده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان به عنوان مدافعان ارزش‌های دینی شناخته می‌شوند و نام ایشان در دفتری ثبت شده که در ابتدای آن نام امیرالمومنین و ائمه اطهار (ع) نوشته شده است.
رضایی افزود: امروز بزرگ‌ترین توفیق و افتخار انسان‌ها این است که بتوانند به عنوان یک بسیجی ایثارگر و جان‌برکف در سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
بخشدار آبپخش نیز با تجلیل از افتخارات بسیجیان اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج باید با کیفیت مطلوبی انجام شود و از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار همراهی داریم.
احمد خرم‌روز افزود: بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب برای سربلندی نظام فعالیت کرده و شاهد تلاش بی‌وقفه بسیجیان در دفاع از ارزش‌ها هستیم.
در این نشست در ارتباط با فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته بسیج در این بخش برنامه‌ریزی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول