اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار آبپخش خبر داد:

فعالیت 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از فعالیت 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در آبپخش خبر داد.

فعالیت 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در آبپخش
احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری نشان از توانایی‌های جوامع دارد و در ترویج فرهنگ آن جامعه تاثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره بر اهمیت انجام فعالیت‌های فرهنگی افزود: در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم توجه زیادی به فعالیت‌های فرهنگی شده است و شاهد افزایش چشمگیر بودجه فرهنگی کشور در سال‌های اخیر بوده‌ایم.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی یکی از مهم‌ترین و مقدس‌ترین وظایف، فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر است و مسئولان باید به بهبود فعالیت‌های فرهنگی در جامعه توجه خاصی داشته باشند.
بخشدار آبپخش از فعالیت 20 کانون فرهنگی هنری مساجد در آبپخش خبر داد و بیان داشت: باید با گسترش کانون‌های فرهنگی و هنری به شکل محله‌ای زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری را فراهم آوریم.
خرم‌روز یادآور شد: در بخش آبپخش گروه‌ها و کانون‌های فرهنگی و هنری از فعالیت‌ مطلوب برخوردارند و همواره شاهد حمایت مسئولان از فعالیت این گروه‌ها بوده‌ایم.
وی در ادامه با بیان اهمیت تشریح وظایف در عرصه فرهنگ و هنر اذعان داشت: با مشخص کردن شرح وظایف گروه‌های فرهنگی و مسئولان در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌های گوناگون می‌توانیم زمینه‌ساز افزایش کمیت و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مناسبتی در شهر آبپخش شویم.
این مسئول ادامه داد: باید با تعامل و برنامه‌ریزی مسئولان فرهنگی بخش شاهد فعال کردن بیش از پیش کانون‌‌های فرهنگی و هنری و هیئات مذهبی در مناسبات گوناگون به ویژه اعیاد و مراسمات مذهبی باشیم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: مقوله فرهنگ و هنر متعلق به تمام اقشار و آحاد جامعه است و تمام مسئولان و مردم باید از گروه‌های فرهنگی جامعه حمایت کنند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
خرم‌روز تاکید کرد: تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به نصب پلاکارد و بنرهای مناسبتی و مزین کردن فضای شهر متناسب با مناسبت‌های گوناگون در طول سال به ویژه در ایام مذهبی هستند.
وی با اشاره بر برنامه‌ریزی مدون بخش آبپخش برای انجام فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال شاهد برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی در تمام طول سال با بهترین کیفیت در مرکز بخش و روستاهای تابعه خواهیم بود.
بخشدار آبپخش اظهار داشت: اهمیت دادن به امور مشارکتی و فعال کردن مجتمع‌های فرهنگی و هنری بیش از گذشته مورد توجه مسئولان بخش قرار گرفته و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول