اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار آبپخش خبر داد:

40 جشن خانگی در عید غدیر در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از برگزاری 40جشن خانگی به مناسبت عید غدیر در بخش آبپخش خبر داد.

40 جشن خانگی در عید غدیر در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ ویژه عید غدیر آبپخش اظهار داشت: دهه ولایت زمان بسیار مناسبی برای گسترش فرهنگ والای اسلامی و علوی است و باید نسبت به افزایش کیفیت برنامه‌ها اهتمام ورزیم.
وی افزود: در بخش آبپخش هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و ... برنامه‌های متعددی به مناسبت عید غدیر دارند و امید داریم شاهد اجرای ویژه‌برنامه‌های غدیر به نحو احسن باشیم.
خرم‌روز از برگزاری 85ویژه‌برنامه غدیر در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: برای بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت و امامت بیش از 85برنامه متنوع و جذاب در مرکز بخش و روستاهای تابعه برگزار می‌شود.
بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: از همه مسئولان انتظار داریم در این مراسمات حضور یابند تا شاهد اجرای برنامه‌های عید غدیر به بهترین شکل ممکن باشیم.
خرم‌روز بیان داشت: در طول عید غدیر مراسمات متنوعی در سراسر بخش آبپخش و مدارس این بخش با موضوع غدیر و ولایت برگزار می‌شود و امیدوار هستیم بتوانیم از عهده این برنامه به خوبی برآییم.
وی ادامه داد: فلسفه نامگذاری دهه امامت و ولایت مساوی بودن همه انسان‌ها و نیازمندی جامعه بشری به مدیریت است و بحث ولایت در خطبه غدیر، رهبری مسلمین جهان به ولایت حضرت علی (ع) است.
این مسئول با بیان اینکه اعتقاد دارم باید مراسمات مذهبی به صورت خودجوش و مردمی صورت پذیرد، عنوان داشت: مسئولان اگر می‌خواهند بحث غدیر نهادینه شود یا دهه امامت به شایستگی برگزار شود اجازه دهند خود مردم وارد صحنه شوند.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: امسال بیش از 40 جشن خانگی به مناسبت عید غدیر در بخش آبپخش برگزار می‌شود و از مردم ولایتمدار بخش آبپخش می‌خواهیم در این مراسمات از افراد صاحب‌نظر دعوت کنند تا در بحث گفتمان امامت یک کار تخصصی صورت پذیرد.
وی ابراز داشت: آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنان معروف بوده و مردم این بخش با اعتقادات پاک و بی‌آلایش خود همواره به صورت خالصانه در این مراسمات حضور دارند.
خرم‌روز تاکید کرد: دهه ولایت و ایام عید غدیر از فرصت‌های بسیار ارزشمند برای گسترش فرهنگ ائمه اطهار(ع)، فرهنگ امامت و ولایت و  فرهنگ علوی است و امیدواریم بهره معنوی لازم را از این ایام ببریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول