اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

آبپخش به قطب گردشگری استان بوشهر تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: آبپخش به قطب گردشگری استان بوشهر تبدیل می‌شود.

آبپخش به قطب گردشگری استان بوشهر تبدیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی پیش از ظهر امروز در بازدید از جاذبه‌های گردشگری آبپخش اظهار داشت: آبپخش سرسبزترین منطقه در جنوب کشور است و نخلستان‌های این منطقه در تمام جهان شهرت دارند.
وی افزود: استفاده از جاذبه‌های گردشگری آبپخش و رشد و رونق صنعت گردشگری در این بخش مورد توجه همه مسئولان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از تبدیل آبپخش به قطب گردشگری استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با وجود جاذبه‌های متنوع و متعدد توریستی و گردشگری، برنامه‌ریزی برای تبدیل آبپخش به قطب گردشگری انجام شده و به فضل خدا به زودی شاهد تحقق این امر و استقبال گردشگران از جاذبه‌های منطقه خواهیم بود.
رضایی تصریح کرد: افزایش امکانات رفاهی و تفریحی و احداث مهمانسرا و اماکن گردشگری و تفریحی در دستور کار مسئولان قرار دارد و باید تلاش و پیگیری بیشتری در این راستا انجام شود.
وی یادآور شد: صنعت گردشگری از مهم‌ترین منابع درآمد برای هر شهر و کشور است و امروز در مناطق پیشرفته اهمیت زیادی به صنعت گردشگری می‌دهند که انتظار داریم مسئولان میراث فرهنگی نیز همکاری مطلوبی با ما داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: وجود بیش از یک میلیون و 200 هزار اصله نخل و مراکز توریستی ارزشمند در این منطقه می‌تواند مهم‌ترین عامل در جذب گردشگر باشد.
رضایی اذعان داشت: امسال تعداد 14 پروژه بزرگ توسط شهرداری و با همکاری شورای اسلامی در دست اجراست و در نیمه نخست امسال نیز 13 پروژه نیمه‌تمام به اتمام رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در راستای عمران و آبادانی آبپخش تلاش بیشتری داشته باشیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول