اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

خطیب جمعه موقت مشهد:

بسیج در هرکجا که ببیند اسلام در خطر است وارد عمل می‌شود

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه موقت مشهد گفت: بسیج در هرکجا که ببیند اسلام در خطر است وارد عمل می‌شود.

بسیج در هرکجا که ببیند اسلام در خطر است وارد عمل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، خطیب جمعه موقت مشهد، در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته مشهد در جمع نمازگزاران حرم مطهر رضوی با تاکید بر حفظ نظام و انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر آسیبی به ما و نظام و انقلاب اسلامی برسد، بدلیل عملکرد ضعیف خودمان است.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در رواق امام خمینی (ره) اظهار داشت: دشمن امروز در سرتاسر دنیا، لبه تیز حمله اش متوجه ایران و اسلام کرده و مقام معظم رهبری، این انسان بصیر و بینا و کسی که مطمئناً عنایت امام زمان (عج) شامل حالش است با کمال جرأت و شهامت فرمودند، دنیای استبکار می خواهد ملت ایران را از راه خود و هدف خود که اجرا کردن احکام اسلام و نجات مستضعفان است، برگرداند ولی ملت ایران با مشت آهنین به دهن آنان خواهد کوبید.
وی ادامه داد: این چیزی است که رهبری ما این را بیان کردند و ملت ایران منطقش همان است، که با پیروی از رهبر به وظیفه خود در دفاع از نظام و انقلاب عمل کند.
امام جمعه موقت مشهد با اشاره به این مطلب که اگر آسیبی به نظام ما برسد دلیل عملکرد بد خود ما است، ادامه داد: مردم روحانیون و علمای صحیح العمل خودرا می شناسند و می بینند که روحانیون پیشاپیش مردم در میدان خطر هستند.
حسینی در ادامه با اشاره به هفته بسیج، تصریح کرد: مردم باید قدردان بسیج باشند و همچنین بسیجیان نیز قدر دان خود باشند و متوجه سنگینی تکلیفی که بردوش شان است باشند.
وی گفت: مقام معظم رهبری نیز برای بسیجیان ارزش قائل است و بخاطر داشتن اخلاص و نداشتن هیچ گونه توقعی بسیج، در هرکجا که ببیند اسلام و نظام نیازمند آنها باشد، پا پیش بگذارند و وارد صحنه شوند.
خطیب موقت جمعه مشهد ادامه داد: به گفته امام راحل (ره)، بسیج واقعاً لشکر مخلص خداست و همچنین مقام معظم رهبری به نشانه علاقه‌مندی زیاد به بسیج، می بینید که همیشه علامت بسیج را به گردن دارند.
وی در ادامه به سالروز رحلت آیت‌الله قمی در 23 ذی الحجه سال 59 هجری قمری اشاره کرد و خطاب به طلاب و علما گفت: طلاب بدانند محدث قمی شدن کار آسانی نیست، و نیازمند تقوا است.
حسینی اضافه کرد: این مرد زحمت های بسیاری کشیده و از تمام لحظات عمرش در زمینه کسب علم و دانش استفاده کرد، برادران طلاب بدانند با این همه هجمه‌هایی که به دین ما می شود، وظیفه شان سنگین است و باید زحمت بکشند و نگذارند مردم به دام وسوسه بیفتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول